فیلم سینمایی «ماینکرافت» ساخته می‌شود



ماینکرافت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بازی ویدئویی «ماینکرافت» تازه ترین سرگرمی کامپیوتری است که با یک نسخه سینمایی زنده، سر از سالن های نمایش سینماها درمی آورد.

به گزارش صبا، این نسخه سینمایی زنده را کمپانی برداران وارنر با همکاری شرکت لجندری پیکچرز تهیه می کند.

 

کلید فیلمبرداری این اکشن ماجراجویانه در حالی زده شده که رقم هزینه های تولید آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

 

گفته می شود بعد از موفقیت کلان نسخه سینمایی و انیمیشن بازی کامپیوتری «برادران سوپرماریو»، توجه سینما بیش از پیش به برگردان سینمایی بازی های محبوب و مشهور ویدئویی جلب شده است.

 

جیسون مومآ و جک بلک دو بازیگر سرشناس سینما، دو نقش مهم داستان ماینکرافت را به عهده دارند. دانیل بروکز، اما مه یرز و جنیفر کولیج از دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

کارگردانی نسخه زنده این کمدی اکشن ماجراجویانه را جارد هس به عهده دارد. فیلم برای نمایش عمومی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۶ فروردین ۱۴۰۴) آماده می شود.

 

داستان بازی ویدئویی ماینکرافت درباره دختر نوجوانی است که همراه گروه ماجراجوی خود، انجام وظیفه ای دشوار را به عهده می گیرند.

 

بعد از آنکه اژدهای مرگباری به نام اندر تصمیم به نابودی کره زمین می گیرد، این دختر و همراهان ماجراجویش ماموریت پیدا می کنند تا مانع از عملی شدن اقدام اژدها شوند.

 

این بازی کامپیوتری را شرکت موجانگ استودیو پخش کرده و از سال ۲۰۱۱ تاکنون چندین میلیون نسخه از قسمتهای مختلف آن به فروش رفته است.

 

بحث تولید نسخه اسی سینمایی از این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ مطرح شد. با وجود علاقه بسیار زیاد مدیران لجندری پیکچرز برای تولید نسخه زنده سینمایی، این طرح با موانع متعددی روبرو شد.

 

فیلمسازانی چون شاون لوی و راب مک الهنی برای کارگردانی فیلم در دوره های مختلف انتخاب شدند و حتی در سال ۲۰۱۹ خیلی جدی ساخت فیلم با کارگردانی پیتر سولت پی گرفته شد.

 

کل صحنه های ماینکرافت در لوکیشن های متنوع و چشم نواز نیوزیلند فیلمبرداری می شوند که فضای آن همخوانی خوبی با حال و هوای فانتزی داستان فیلم دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------