اثر جدید رضا یزدانی به مرحوم مهرجویی تقدیم شد



رضا یزدانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با آهنگسازی اسحاق اسدبیگی و خوانندگی رضا یزدانی منتشر و به زنده‌یاد داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینما تقدیم شد.

به گزارش ایرنا، تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با ترانه‌سرایی نیما پوتی، آهنگسازی اسحاق اسدبیگی، خوانندگی رضا یزدانی و تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر شده است.

 

یزدانی با انتشار این تک‌آهنگ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «می‌خواستم این ترانه رو به مناسبت روز تولدم که امروزه تقدیمتون کنم، بعد که پریشب اون اتفاق هولناک رخ داد پشیمون شدم و گفتم که انتشارشو بندازم عقب، در آخر دیدم چقدر متن ترانه برای حال و روز این روزهای کابوس وار مناسبه تصمیم گرفتم منتشرش کنم و تقدیمش کنم به داریوش مهرجویی بزرگ.»

 

وی همچنین نوشت: «این تلخ‌ترین تولدم در همه این سال‌هاست. این ترانه مربوط به فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی است که قرار بود چهارشنبه اکران بشه و به خاطر قتل داریوش مهرجویی به تاخیر افتاد. کی فکرشو می‌کرد برای در گذشت آقای مهرجویی از واژه قتل استفاده بشه.»

 

یزدانی خواننده سبک راک و پاپ راک، نوازنده گیتار، گیتار الکتریک، آهنگساز و بازیگر متولد ۲۴ آبان سال ۱۳۵۲ در تهران است، او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷ به صورت جدی فعالیت‌ خود را در این حوزه ادامه داد، یزدانی سال ۱۳۸۰ نخستین آلبوم خود را به نام «شهر دل» منتشر کرد و سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور داشت و ترانه‌ای به نام «خلیج فارس» را برای این فیلم سینمایی خواند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------