سکوت بریتنی اسپیرز درباره طلاقش بالاخره شکست



طلاق بریتنی اسپیرز از سام اصغری،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله بالاخره سکوتش را درباره جدایی از همسرش سام اصغری شکست.

به گزارش برترین‌ها، بریتنی نوشت: همونطور که همه میدونید من و حسام دیگه با هم نیستیم... ۶ سال زمان زیادیه برای با کسی بودن، پس من کمی شوکه شدم اما... اینجا نیستم که دلیلش رو توضیح بدم چون انصافاً به هیچکس ربطی نداره! اما، صادقانه بگم، دیگه نمیتونستم این درد را تحمل کنم! من پیام های حمایت زیادی از طرف دوستانم دریافت کردم که خیلی خوشحالم میکنه و ازتون متشکرم.

 

من مدت زیادیه که نقش یه آدم قوی را بازی میکنم و اینستاگرامم ممکنه عالی به نظر برسه اما از واقعیت دوره و فکر می کنم همه ما این را میدونیم! من دوست دارم احساسات و اشکهام را نشان بدم که واقعا چه احساسی دارم، اما به دلایلی همیشه مجبور بوده ام نقاط ضعفم را پنهان کنم.

 

من اگه سرباز قوی بابام نبودم منو میفرستادن جاهایی که دکترا درستم کنن! اما دقیقا اون موقع بود که بیشتر از همه به خانواده نیاز داشتم، قراره بدون قید و شرط دوست داشته بشی ... نه تحت یک شرایطی! پس تا جایی که بتونم قوی خواهم بود و تمام تلاشم را می کنم و من در واقع کارم خیلی خوبه! به هر حال روز خوبی داشته باشید و لبخند را فراموش نکنید!

 

بریتنی و سام ۲۹ ساله بعد از بیشتر‌از ۶ سال رابطه ‌و ۱۴ ماه ازدواج از یکدیگر جدا شدند که این جدایی حالا تبدیل به یکی از جنجالی ترین جدایی های سال شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------