آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

بیوگرافی سید جلال حسینی (فوتبالیست)



سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

بیوگرافی سید جلال حسینی

 

بیوگرافی و عکس های سید جلال حسینی 

سید جلال حسینی( زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۶۰ در بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی در ۱۱۵ بازي برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و سابقهٔ کاپیتانی این تیم را هم دارد. سید جلال حسینی پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس است و با سابقهٔ هفت قهرمانی در این مسابقه ها، تنها بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که توانسته است با سه تیم مختلف قهرمان شود.

چکیده ای از بیوگرافی سید جلال حسینی

نام:سید جلال

نام خانوادگی:حسینی

تاریخ تولد:14 بهمن 1360

محل تولد:بندرانزلی

باشگاه کنونی:پرسپولیس

شماره پیراهن:4

پست:مدافع

 

بیوگرافی سید جلال حسینی

سید جلال حسینی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۶۰ در بندر انزلی بازیکن فوتبال می باشد. وی در ۱۱۶ بازي برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و سابقهٔ کاپیتانی تیم نلی را دارد. سید جلال اینک برای تیم فوتبال پرسپولیس بعنوان مدافع میانی توپ می زند.

 

او تاکنون در تیم های ملوان بندر انزلی ، سایپا، سپاهان، پرسپولیس، الاهلی قطر و نفت تهران بازي نموده است. سید جلال حسینی پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر است و با سابقهٔ شش قهرمانی در این مسابقات، تنها بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که توانسته است با سه تیم مختلف قهرمان شود. همینطور او با تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بعنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.او در ۱۰ آذر ۱۳۹۷ از بازي های ملی خداحافظی کرد.

 

سید جلال حسینی در ملوان

وی دوران حرفه ای خود را با باشگاه ملوان در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد و همینطور در جوانان این تیم هم عضویت داشت.

 

سید جلال حسینی در سایپا

حسینی در حال بازی برای سایپا در یک بازي لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۸ و در تابستان سال ۲۰۰۵ از ملوان به سایپا رفت. در طول فصل ۸۵–۱۳۸۴، احتمال پیوستن وی به پرسپولیس بود ولی این انتقال لغو شد. وی ثابت ترین بازیکن باشگاه بود. همینطور وی ۲۸ حضور کامل در ترکیب داشت و یک گل هم به ثمر رساند.

 

وی در طول فصل ۸۶–۱۳۸۵ با ۲۶ حضور کامل در ترکیب و یک گل عملکردش را ادامه داد و همینطور با سایپا قهرمان لیگ شد؛ و بعد توانست عنوان دفاع سال فوتبال ایران را بهمراه این تیم کسب کند. وی همینطور در بازي های لیگ قهرمانان آسیا برای سایپا به میدان رفته است. در سال ۲۰۰۷ از سایپا به تیم ملی دعوت شد. در پایان فصل ۸۷–۱۳۸۶، او باز هم عنوان دفاع سال فوتبال ایران را باز هم با همین تیم به دست آورد.

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

 

سید جلال حسینی در سپاهان

در تابستان سال ۲۰۰۹، سید جلال حسینی با سپاهان اصفهان قراردادی امضا کرد او سه بار متوالی قهرمانی جام خلیج فارس را با این تیم به دست آورد.

 

سید جلال حسینی در پرسپولیس

سید جلال حسینی به همراه محسن بنگر و حسین ماهینی، با امضای قراردادی یک ساله تا پایان فصل ۹۲–۱۳۹۱ به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی قرارداد خویش را با پرسپولیس برای یک سال در فوریه ۲۰۱۳ تمدید کرد و تا سال ۲۰۱۴ در پرسپولیس ماندگار شد؛ وی با پرسپولیس نایب قهرمان جام حذفی شد.

 

پس از حضور مداوم در ترکیب پرسپولیس، سید جلال حسینی عنوان بهترین دفاع سال فوتبال ایران در فصل ۱۴–۲۰۱۳ را کسب کرد.

 

سید جلال حسینی در الاهلی

در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۴، حسینی با امضای قرارداد یک ساله به الاهلی قطر در لیگ ستارگان قطر پیوست. وی در مه ۲۰۱۵ این باشگاه را ترک کرد.

 

سید جلال حسینی در نفت تهران

حسینی قطر را ترک کرد و در تابستان سال ۲۰۱۵ به نفت تهران در لیگ برتر خلیج فارس پیوست. این در حالی بود که بطور جدّي از استقلال پیشنهاد داشت. با حسینی نفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ رسید.

 

او با مدیران وقت باشگاه نفت تهران ( نفت طلائیه فعلی) بر سر مسایل مالی اختلافاتی داشت* با این حال حسینی توانست با نفت عنوان دفاع سال فوتبال ایران را کسب کند و از نگاه سایت نود هم بعنوان بهترین مدافع انتخاب شد.

 

بازگشت به پرسپولیس سید جلال حسینی

در بهار سال ۲۰۱۶، بعد از چند روز مذاکره، حسینی اعلام کرد که با باشگاه سابقش پرسپولیس امضا کرده است؛ در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ سید جلال حسینی رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ ، سید جلال حسینی بعنوان کاپیتان تیم برای فصل ۱۷–۲۰۱۶ اعلام شد. حسینی توانست در ثانیه های پایانی دربی ۸۴ گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند او توانست با پرسپولیس در اولین فصل بعد از بازگشت، قهرمان لیگ برتر و سوپر جام شود.

 

پس از پایان فصل، او دوباره بعنوان دفاع سال فوتبال ایران با این تیم رسید وی همینطور کاندیدای برترین بازیکن لیگ برتر بود. در سال ۲۰۱۷، وی قرارداد خود تا سال ۹۸ با پرسپولیس تمدید کرد. همینطور زمانی که پرسپولیس از حضور وی و محمد انصاری در قلب خط دفاعی خود بهره می برد، این تیم عنوان بهترین خط دفاعی فصل و تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران( مشترک با تیم ديگر) و کم ترین شکست در طول فصل را به دست آورد

 

سید جلال حسینی با عملکرد دفاعی مناسب توانست با تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ هفدهم هم دست یابد.همچنین در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، وی زنندهٔ گل دوم پرسپولیس در بازي بازگشت این تیم مقابل الجزیره امارات بود که در پایان با صعود پرسپولیس به مرحلهٔ یک چهارم نهایی همراه شد.

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

 

بازی های ملی سید جلال حسینی

سید جلال حسینی سال های خوبی را در تیم ملی کشورمان پشت سر گذاشت و از بازیکن های اصلی بود. حسینی عضو تیم ملی فوتبال امید ایران بود، و در بازی های آسیایی ۲۰۰۶ شرکت کرد. وی نخستین بازي ملی خود را در فوریه ۲۰۰۷ برای تیم ملی در یک بازي دوستانه در برابر بلاروس انجام داد. سید جلال حسینی طی ۱۱ سال حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ برای تیم ملی ایران بازي کرده است. همینطور در جام جهانی ۲۰۱۴ برای تیم ملی به میدان رفت.

 

در جریان مسابقه های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴( آسیا) سیدجلال حسینی بیشترین دقایق حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را با ۱۴۴۰ دقیقه حضور تجربه کرد او هر ۱۶ مسابقه را به صورت کامل به میدان رفت. در سال ۱۳۹۵ حسینی بعنوان یکی از ۳ مدافع برتر جهان در جریان بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از نگاه مجله معتبر فرانس فوتبال انتخاب شد.

 

حسینی طی این سالها بازیکن ثابت خط دفاع تیم ملی فوتبال ایران بود و بعد از صعود کشورمان به جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ همه انتظار داشتند باز هم حسینی در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گیرد، ولی کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی ایران به علت کینه های شخصی که نسبت به برانکو سرمربی پرسپولیس داشت، اکثر بازیکنان پرسپولیس به جز علیرضا بیرانوند و وحید امیری را از تیم ملی کنار گذاشت.

 

پس از این رفتار زشت و مبتدیانه از سوی سرمربی تیم ملی، اهالی فوتبال و پیشکسوتان حمله های زیادی علیه کی روش انجام دادند و برانکو حمایت همه جانبه از کاپیتان تیمش انجام داد، ولی در پایان کینه های کی روش بیشتر از این چیز ها بود و حسینی را با تمام شایستگی که داشت به تیم ملی نبرد، به همین علت در ۱۰ آذر ۱۳۹۷ سید جلال حسینی بازیکن ارزنده فوتبال ایران بعد از سالها تلاش از تیم ملی فوتبال ایران به صورت غریبانه طی انتشار پیامی خداحافظی کرد و آن طور که شایسته زحماتش بود در زمان خداحافظی اش سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال با او برخورد نکردند.

 

ازدواج سید جلال حسینی

سید جلال حسینی در دی ماه سال ۱۳۸۸ با یکی از اقوام خود به نام لیلا ریاحی ازدواج کرد، این زوج در ماه آذر سال ۱۳۹۳ صاحب دختری به نام نورا شدند. میلا دختر دومشان هم در بهمن ۱۳۹۴ بدنیا آمد.

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

عکس جلال حسینی

 

افتخارات سید جلال حسینی

جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم؛ حسینی اجازه داد هانی نوروزی( فرزند هادی نوروزی) جام را بالا ببرد.

 

باشگاهی

سایپا

لیگ برتر:قهرمان ۸۶–۱۳۸۵

سپاهان

لیگ برتر:قهرمان( ۳ بار):۸۹–۱۳۸۸، ۹۰–۱۳۸۹، ۹۱–۱۳۹۰

پرسپولیس

لیگ برتر:قهرمان( ۴ بار):۹۶–۱۳۹۵، ۹۷–۱۳۹۶، ۹۸–۱۳۹۷ ۹۹–۱۳۹۸/ نایب قهرمان:۹۳–۱۳۹۲

جام حذفی:قهرمان ۹۸–۱۳۹۷/ نایب قهرمان ۹۲–۱۳۹۱

سوپر جام:قهرمان( ۳ بار):۱۳۹۶، ۱۳۹۷، ۱۳۹۸

لیگ قهرمانان آسیا:نایب قهرمان ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰

 

ملی

سومی بازی های آسیایی ۲۰۰۶

نایب قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۰

سید جلال حسینی( سمت راست) در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران

 

فردی

بهترین بازیکن ایرانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا :۲۰۲۰( نظرسنجی AFC)

 

در این نظرسنجی که در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۹ بعد از چند بار تغيير در آراء به پایان رسید؛ سیدجلال حسینی با کسب ۵۰٪ آراء از بین ۸٫۰۶۴٫۵۳۷ رای کاربران سایت ای اف سی؛ بعنوان بهترین بازیکن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از فرهاد مجیدی با ۴۹٪ آرا شناخته شد. سیدمهدی رحمتی، احسان حاج صفی و قاسم حدادی فر هم مجموعاً یک درصد آراء را بخود اختصاص دادند.

 

برترین های فوتبال ایران

دفاع سال فوتبال ایران ۸۶–۱۳۸۵ در تیم سایپا

دفاع سال فوتبال ایران ۸۷–۱۳۸۶ در تیم سایپا

دفاع سال فوتبال ایران ۹۳–۱۳۹۲ در تیم پرسپولیس

دفاع سال فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴ در تیم نفت تهران

دفاع سال فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ در تیم پرسپولیس

دفاع سال فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در تیم پرسپولیس

بهترین مدافع میانی سال نوروز فوتبالی( ۴):۱۳۹۴، ۱۳۹۵، ۱۳۹۶، ۱۳۹۷

برترین های آسیا:۲۰۱۱

 

تصاویر سیدجلال حسینی:

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

بیوگرافی سیدجلال حسینی

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

افتخارات سید جلال حسینی

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

عکس سید جلال حسینی

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

تصاویر سید جلال حسینی

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

بیوگرافی سید جلال حسینی

 

سید جلال حسینی, سیدجلال حسینی, بیوگرافی سید جلال حسینی

جلال حسینی

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------