بدنسازی بانوان برای لاغری



بدنسازی بانوان , برنامه بدنسازی بانوان , ورزش بدنسازی بانوان

بدنسازی بانوان

 

شما خانمهای عزیز اگر قصد دارید به لاغری و تناسب اندام برسید باید نکات کاربردی تمرینات "بدنسازی بانوان" را حتما رعایت کنید.

سلولایت چیزی بیش تر از چربی ذخیره شده نمی باشد. تمام چربی های ذخیره شده، آب کردن و یا همان سوزاندن و نابود کردن چربی جدای از محل ذخیره شده آن کار سختی می باشد.

 

بدنسازی بانوان

زن ها در مقایسه با مردها دو برابر چربی بیشتری در ناحیه پشت ران و باسن ذخیره می نمایند که قسمت اعظم این مسأله مربوط است به سیستم هورمونی آن ها و زمان مادر شدن و بچه دار شدن.

 

زشتی و برآمده شدن چربی چند علت دارد که من جمله میتوان به ذخیره شدن چربی بیش از حد ، کاهش سایز عضلات، تحلیل قدرت و روند پیر شدن بافت های اتصال دهنده اشاره کرد. شیوه های سریع رهایی از دست این قبیل چربی ها بر پایه برداشت های اشتباه، بی اطلاعی و کذب مطلق استوار می باشد.

 

چربی از روش سونا، ماساژ، کمپرس آب گرم، کمربند لاغری و هر دستگاه تبلیغاتی ديگر از بدن خارج نمی شود.

 

راه درمان رهائی از دست چربی های برآمده در پیروی از یک رژیم غذائی کم کالری جهت کوچکتر کردن حجم سلول های ذخیره چربی و اجراء تمرین های با وزنه( دستگاه) جهت قوی تر ساختن عضلات و نوشیدن آب به ميزان کافی و از همه مهمتر صبور بودن خلاصه می شود.

 

بدین ترتیب آگاه باشید که سلولایت هم یک نوع چربی است و تفاوت چندانی هم با چربی طبیعی ندارد و به این ترتیب به هیچ وجه اجازه ندهید که تبلیغات مربوط به رهائی از دست چربی در کوتاه ترین زمان که تنها ثمری که برایتان دارد هدر دادن پول و تندرستی تان است و شما را از هدف اصلی تان دور سازد.

 

ما زنان مدام احتیاج داریم به بدنمان افتخار کنیم و این مسئله باید دقیقاً از پیش از شروع برنامه چربی سوزی و ورزشتان آغاز شود. چنانچه خودتان را دوست داشته باشید در راه به تناسب اندام قدم برخواهید داشت. باید باور داشته باشید که ورزش شما را به هدفتان می رساند و تحت تأثیر عکسها و اندام فتوشاپ شده زنان در شبکه های اجتماعی قرار نگیرید.

 

بدنسازی بانوان , برنامه بدنسازی بانوان , ورزش بدنسازی بانوان

ورزش بدنسازی بانوان

 

در مرحله بعدی باید به سراغ سبک زندگیتان بروید و عواملی که جلوی کاهش وزنتان را می گیرند را از بین ببرید. این عوامل امکان دارد خواب ناکافی، اضطراب بی اندازه یا حتی بیماری افسردگی باشد.

 

نظر من این است که تغییرات مثبت و ورزش را به آرامی وارد زندگیتان کنید و روی غذایی که استفاده می کنید حساسیت بیشتری داشته باشید. تلاش کنید در کنار برنامه ورزشی تان، علم ورزش و تغذیه را هم فرابگیرید تا با قدرت و علاقه بیشتری پیش بروید. یادتان باشد که علاقه به هرچیزی از دانستن آغاز می شود و چنانچه از کار یا چیزی خوشتان نمی آید بخاطر اگاهی کم شما نسبت به آن است.

 

ارزش شما بسیار بیش از درصد چربی، سایز، وزن و توانایی های بدنی تان است. هرگز چربی سوزی و رژیم و ورزشهای اسیب زننده نباید اولویت نخست زندگیتان شود. برای این که شادمانی، کیفیت زندگی، عملکرد و سلامتی ذهنی تان را به مخاطره خواهد انداخت.

 

انجام یک روز بیش از برنامه ورزشی و رژیم غذایی باید شما را شادمان و پر انگيزه تر از روز قبلتان کند، برای این که دارید در هرقدم به هدفتان نزدیکتر می شود. دور ورزش بیش از حد و تحریم تمامی غذاهای خوشمزه را خط بکشید. کافی است اعتدال را رعایت نموده و آهسته آهسته جلو بروید تا به کلیه هدفهای زندگیتان برسید.

 

بدنسازی بانوان , برنامه بدنسازی بانوان , ورزش بدنسازی بانوان

برنامه بدنسازی بانوان

 

برای لاغری، نکات زیر را بخاطر بسپارید:

 

از تغییرات کوچک آغاز کنید و آنگاه به سراغ تغییرات بزرگ بروید.

به عنوان مثال نخست تلاش کنید چند روز آب موردنیاز بدنتان را دریافت کنید. آنگاه تلاش کنید پروتئین مورد نیازتان را دریافت کنید، بعد از آن به سراغ استفاده سبزیجات بروید. آنگاه برای خودتان برنامه ورزشی تهیه کنید تا در خانه یا درباشگاه انجام دهید.

 

تمرکز بسیار مهم است.

هنگامی که ورزش می کنید یا غذا میخورید نباید هیچ چیزی حواستان را پرت کند. تلویزیون را خاموش کنید و تلگرام را ببندید. به آرامی غذا بخورید و قاشق را پس از هر لقمه، روی زمین بگذارید.

 

صبور باشید.

اگر نتیجه دائمی و ماندگار میخواهید باید عادات سالم در زندگیتان ایجاد کنید که این کار قدری زمان براست. لازم نیست هرروز روی ترازو بروید و مضطرب عدد و رقم ها باشید.

 

با وسواس غذا بخورید.

لازم نیست وعده های غذایی تان را به کلی حذف کنید و به خودتان گشنگی بدهید. تنها تلاش کنید بشقاب تان را پر نکنید و تمامی غذاهایی که درست کردید را در یک وعده نخورید.

 

خواب کافی داشته باشید.

کم خوابی احتمال چاق شدنتان را افزایش می دهد، برای اینکه انرژی و متابولیسم تان در طول روز کم تر شده و در نتیجه دچار اضافه وزن خواهید شد.

 

تحرک داشته باشید.

در طول روز تحرک داشته باشید و از یکجا نشستن های طولانی مدت بپرهیزید. داشتن برنامه ورزشی بهترین پیشنهادی است که می توانم به شما بکنم. مطالعات نشان داده است که تنها با بلند شدن از جایتان به مدت ۵ دقیقه و راه رفتن، حالتان بهتر خواهد شد. حالا فکر کنید که با ورزش کردن چه قدر حالتان خوب خواهد شد.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------