حکم خوردن آلت تناسلی از نظر شرعی ( ویژه متاهلین)



حکم خوردن واژن,حکم خوردن واژن از نظر شرعی

حکم خوردن الت تناسلی از نظر شرعی

 

حکم خوردن آلت تناسلی مردان توسط همسرش از نظر مراجع تقلید


احکام اسلامی از نظر مراجع تقلید در مورد خوردن آلت مردان:

سوال: ايا در اسلام خوردن الت جنسی مرد توسط همسرش اشكالي دارد توضيح دهيد؟
پاسخ: خوردن آلت جنسی مرد توسط همسرش اشکال شرعی ندارد و حلال است؛ ولی منی نجس است و خوردنش حرام است. ترشحات دیگری که در موقع لذت بردن های جنسی از آلت تناسلی مرد یا زن بیرون می آید، پاک است؛ اما بنا به احتیاط واجب نباید خورده شود. این کار از کامجویی های غیر متعارف محسوب می شود و بر زن واجب نیست که در این گونه موارد خواسته شوهر را اجابت کند. (آیت الله مکارم شیرازی، بخشی از مسائل کثیر الابتلا، مسئله 93)

 

سوال : آيا خوردن منی و اعضای تناسلی همسر اشكال دارد؟
پاسخ: منی نجس و خوردن آن حرام است و نسبت به مورد بعدی، فی نفسه اشکال ندارد ولی باید از خوردن خبائث و منی اجتناب نمود. ( حضرت آیت الله العظمی خامنه ای)

سوال : خوردن واژن برای شوهر چه حکمی دارد؟
پاسخ: خوردن اعضای مختلف زن و شوهر توسط همدیگر اشکال ندارد و جایز است. زن و شوهر می توانند هر نوع لذتی از همدیگر ببرند. لیکن بلعیدن رطوباتی که از بدن همدیگر خارج می شود حرام است. ( امام خمینی، تحریر الوسیله، ج2، کتاب النکاح، مسأله 15، ص 242 )

سوال: آیا مکيدن آلت تناسلی زن و شوهر اشکال دارد؟
پاسخ: مکيدن اعضاى تناسلى زن و شوهر و وارد كردن آلت در دهان زن با رضايت همديگر در صورتي که باعث بيماري نشود، از نظر شرعي اشکال ندارد. بلعيدن عمدي رطوباتي که خارج مي شود ،حرام است. اما اگر زن راضي نباشد، مرد نمي تواند زن را مجبور به مکيدن آلت تناسلي خود نمايد. ( آیت الله سیستانی، توضیح المسایل، م 2371) 


هر چند زن و شوهر به هر شکلي که مايل باشند،مي توانند از يکديگر لذّت جنسي ببرند، ليکن بهتر است مرد و زن مؤمن از راه هاي متعارف از همديگر لذت ببرند. لذت بردن جنسي از طريق مکيدن و  خوردن آلت همديگر با کرامت زن و شوهر مؤمن سازگار نيست.


هم چنين از نظر پزشکي بايد مسائل بهداشتي اين نوع لذت بردن رعايت شود، زيرا آلت تناسلى در معرض ابتلا به بيمارى هاى پوستى و رشد قارچ هاى مختلف مى باشد. براي خوردن آلت همديگر بايد مطمئن باشند که ناراحتى پوستى و ديگر بيمارى ها وجود ندارد.

سوال: درخواست مکرر شوهر برای خوردن آلت تناسلی
پاسخ: اين گونه استمتاع و لذت بردن از زن در اسلام نهی شده است و مرد مي تواند به صورت های مختلف از همسر خوذ تمتع و لذت جنسی ببرد. شكی نيست اين امور برای برخی زنان خوشايند نيست و طبيعی است كه از انجام آن طفره روند.

 

حکم خوردن آلت تناسلی از نظر شرعی,حكم نزديكي از دهان اهل سنت,حکم شرعی ساک زدن

حكم نزديكي از دهان

 

عوارض خوردن آلت تناسلی مرد:
نتیجه یک تحقیق نوین نشان می دهد که شیوع بروز سرطان های داخل حفره دهان، حلق و حنجره در دو دهه گذشته، زیاد و علت این مساله هم افزایش تمایل زوج ها به برقراری رابطه جنسی دهانی و خوردن آلت تناسلی یکدگیر است و انتقال ویروس اچ.پی.وی (عامل بیماری زگیل تناسلی) به داخل حفره دهان است.

اما چند نكته در خصوص روابط جنسی:
الف) امروزه مردان در معرض انواع و اقسام تبليغات با موضوع جنسی هستند. امروزه شيوه های كامجويی جنسی به سمع و نظر مردان می رسد و اگر مردی خود را فاقد برخی لذت های جنسی با همسرش ببيند، چه بسا خواهان تجربه آن در جای ديگر گردد. البته همه مردان اين گونه نيستند؛ ولی نمی توان نقش تحريک زا گپ ها و جوک های جنسی رايج در ميان مردان به عنوان كمترين ابزار تحريک تا ابزار های تحريک زای به مراتب بالاتر (مانند اينترنت فيلم عكس كليپ و …) را ناديده گرفت.

ب) در برخی موارد ناكامی جنسی هر چند از سوی مرد پذيرفته می گردد؛ ولی به صورت ناهشيار در ساير رفتار های او اثر می گذارد. مرد ناكام مانده آنگونه كه بايد و شايد از زندگی مشتركش لذت نمي برد و به بهانه های مختلف سعی در اعلام نارضايتی خود از زندگی می نمايد و حتی ممکن است به استفاده از وسایل جنسی روی آورد. (مطلب پیشنهادی: حکم دخول با وسایل جنسی)


ج) تلقين ذهنی در ترغيب يا تنفر از اين امور غير متعارف بسيار مؤثر است و شما می توانيد در صورت صلاحديد خود به تلقين مثبت اين امور به عنوان رفتار استحكام بخش اصل زندگی نماييد.

د) بهداشت اندام تناسلی بسيار در اين روابط مهم است و در صورت اقدام به اين عمل بهتر است نكات بهداشتی رعايت گردد. ناگفته نماند برخی وسايل جنسی مانند كاندوم های ويژه برای اين رفتار جنسی با همسر وجود دارد.

 

گردآوری: بخش مذهبی بیتوته

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------