امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
فرصت ثبت نام مجدد برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی ساعت ۲۴ امشب پایان می یابد.

به گزارش مهر، با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خردادماه به روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه، امکان ثبت نام مجدد در این آزمون فراهم شده است.

 

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش مدارک برای متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

 

زمانبندی برگزاری آزمون هر رشته بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه طبق همان نوبت بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون است.

 

تاکنون ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر بدون احتساب رشته دوم در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی ثبت نام کرده اند.

 

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------