ثبت نام مجدد در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از ۱۴ اردیبهشت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
فرصت ثبت نام مجدد برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از هفته آینده آغاز می شود. 

به گزارش مهر، با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خردادماه به روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه، امکان ثبت نام مجدد در این آزمون فراهم شده است.

 

زمانبندی برگزاری آزمون هر رشته بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه طبق همان نوبت بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون است.

 

در واقع رشته هایی که قرار بود در نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۱ خرداد برگزار شوند به نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۲۵ تیرماه منتقل شده اند و سایر نوبت ها نیز به همین ترتیب هستند.

 

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش مدارک برای متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ فراهم شده است و داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

 

تاکنون ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر بدون احتساب رشته دوم در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی ثبت نام کرده اند. این آزمون برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------