بازگشایی خوابگاه های دانشجویی تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, صندوق رفاه دانشجویان
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از بررسی وضعیت خوابگاه های خودگران در سراسر کشور خبرداد و گفت: در بازگشایی خوابگاه ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم. 

ناصر مطیعی در گفتگو با  مهر درباره تعداد و وضعیت بهداشتی خوابگاه های خودگردان گفت: وضعیت خوابگاه های خودگردان در بین همه دانشگاه ها یکسان نیست، برخی از این خوابگاه‌ها توسط دانشگاه ها اجاره شده و دانشجویان اسکان یافته اند و از دانشجویان اجاره بها دریافت می شود.

 

وی افزود: اما برخی از خوابگاه های خودگردان نیز هستند که دانشگاه محوریت ندارد، دانشجو خود مستقیم با خوابگاه دار صحبت کرده و خوابگاه را اجاره می کند در این خوابگاه ها دانشجویانی از دانشگاه های سراسری، آزاد و یا غیرانتفاعی اسکان می یابند بنابراین ما نمی توانیم یک نسخه واحد برای همه خوابگاه ها تجویز کنیم.

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: قبل از سال جدید یک بخشنامه توسط سازمان امور دانشجویان به دانشگاه ها ارسال شد که دراین بخشنامه به ضدعفونی خوابگاه‌های سراسری و استیجاری تاکید شده بود و هر زمان که خوابگاه ها بازگشایی شوند مجدد ضدعفونی خواهند شد، بازگشایی خوابگاه ها نیز با تصمیم ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت خواهد بود ما دراین زمینه تابع تصمیم آنها هستیم.

 

وی افزود: همچنین از شورای نظارت برخوابگاه های شهرستان‌ها استعلام داشته ایم تا مشخصات وضعیت خوابگاه خودگردان فعال استان و شهرستان خود را همراه با اسامی ساکنان خوابگاه ها ارسال کنند تا آن را بررسی و آنالیز کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------