جزئیات ارزشیابی مدارک دانش‌آموختگان خارج از کشور اعلام شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,
تمام دانش آموختگان خارج از کشور تا ۲۶ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه "سجاد" نسبت به تشکیل پرونده برای ارزشیابی مدارک اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل امور دانش‌آموختگان وزارت علوم آن دسته از دانش‌آموختگانی که مدارک تحصیلی خارجی خود را به‌ جز کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان دریافت کرده‌اند، تا  ۲۶ بهمن ۹۸ می‌توانند جهت ارزشیابی مدارک نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی از طریق پرتال سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir/ اقدام کنند.

 

همچنین متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام اولیه به نشانی https://portal.saorg.ir/registration-the-applicant مراجعه و پس از انجام ثبت‌نام، جهت تشکیل پرونده الکترونیکی در اداره کل امور دانش‌موختگان به منظور ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی به بخش خدمات سامانه مراجعه کنند.

 

بنا بر اعلام این سازمان، متقاضیان باید قبل از ثبت‌نام در سامانه، اعتبار دانشگاه محل تحصیل و نیز ضوابط و مقررات عمومی مندرج در وبگاه این اداره کل به نشانی grad.saorg.ir را مطالعه کرده و در صورت احراز اعتبار محل تحصیل و مطابق بودن مدارک تحصیلی اخذ شده با ضوابط و مقررات یاد شده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند، لازم به ذکر است در صورت عدم احراز شرایط یادشده هزینه پرداخت‌شده جهت ارزشیابی عودت داده نمی‌شود.

 

درصورتی که دانش‌آموختگان از کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان باشند، لازم است حضوری با تکمیل کاربرگه‌های تشکیل پرونده (grad.saorg.ir/credential-evaluation-book) به سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------