تحصیل بدون آزمون پیام نور نیاز به ثبت نام در کنکور ندارد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان متقاضی تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی نیاز به ثبت‌نام در کنکور ۹۹ ندارند.

به گزارش دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز افزود: طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرش در رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور همانند سال ۹۸ به صورت مجزا از رشته محل های با آزمون و مستقل از کنکور با رعایت قوانین و مقررات مربوطه با ملاک معدل کتبی دیپلم و با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در این رشته محل ها در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به ثبت نام در آزمون سراسری ۹۹ ندارند.

 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور یادآور شد: ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی فوق منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه شنبه ۲۰ اسفندماه آغاز و در روز دوشنبه ۳۱ شهریور پایان می یابد.

 

بهروز خاطرنشان کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش، تمامی داوطلبان و متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاه پیام نور در روزهای فوق به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------