توضیحات رییس سازمان سنجش درباره تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری



اخبار,اخبار کنکور,ابراهیم خدایی
خدایی گفت: اگر تقویم آموزشی آموزش و پرورش عوض شود زمان برگزاری کنکور سراسری تغییر پیدا می‌کند.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، به بیان توضیحاتی درباره جزئیات به تعویق افتادن کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ که مقرر است در ۱۲ و ۱۳ تیر ماه برگزار شود پرداخت.

 

رئیس سازمان سنجش گفت: تا تقویم آموزشی آموزش و پرورش مشخص نشود نمی‌شود درباره کنکور صحبت کرد. باید با توجه به وضعیتی که وجود دارد و همچنین وضعیت تقویم آموزشی درباره‌ی تعویق کنکور صحبت کنیم.

 

خدایی ادامه داد: تعویق زمان برگزاری کنکور مسئله‌ای نیست که بتوان الان برای آن تصمیم گیری کرد، اگر تقویم آموزشی آموزش و پرورش عوض شود زمان برگزاری کنکور سراسری هم قطعا تغییر می کند، ولی اگر عوض نشود در زمان مقرر برگزار می‌شود.

 

او در ادامه تاکید کرد: همه مسائل تقویم آموزشی امسال نیست و باید به شروع سال تحصیلی بعدی که مهر ماه است نیز دقت و توجه شود و برنامه ریزی‌ها مد نظر قرار بگیرد.

 

رئیس سازمان سنجش در ادامه تصریح کرد: زمانی که تقویم آموزشی آموزش و پرورش مشخص شد درباره کنکور هم تصمیم گیری می‌کنیم. احتمال اینکه اواخر فروردین ماه درباره آن تصمیم گیری شود وجود دارد.

 

خدایی در ادامه گفت: بعد از اعلام تقویم نهایی آموزش و پرورش درباره زمان کنکور هم تصمیم گیری خواهد شد. با توجه به وضعیت خاص کشور تمام دستگاه‌ها آمادگی برنامه ریزی مجدد را دارند.

 

لازم به ذکر است با شیوع ویروس کرونا در کشور آزمون دکتری ۹۹ که مقرر بود ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار شود به تاریخ صبح جمعه ۹ خرداد ۹۹ موکول شد و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------