جمعه، زمان برگزاری آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص



اخبار,اخبار دانشگاه,زمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی جمعه، ۲۷ دی برگزار می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره هفتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۹۸ تعداد ۲۳۳ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۴۳ نفر زن و ۹۰ نفر مرد هستند.

 

توکلی افزود: این آزمون صبح در روز جمعه ۲۷ دی ۹۸ در ۲۲ مرکز استان به شرح جداول مندرج در اطلاعیه‌ای که فردا یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده ، برگزار می‌شود.

 

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ ۲۴ دی به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود و برگ شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

 

توکلی در ادامه گفت:  برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسانامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

 

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور بیان کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح بسته خواهد شد؛ بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن در‌های حوزه امتحانی در محل حاضر باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------