آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تهدید بیرانوند و پرسپولیسی‌ها توسط حسین ماهینی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها
روزهای شماره 13 سابق پرسپولیس در دوران قرنطینه به شکل جالب توجهی دنبال شد؛ جایی که او بیشتر بوم نقاشی مایسا محسوب می‌شد.

 به گزارش ورزش سه ، از جم تا اهواز، از اصفهان تا پرسپولیس و تا برزیل، از محرومیت و حضور در انزلی تا بازگشت دوباره به اردوگاه سرخ و در نهایت فینال آسیا، پارگی رباط و در آوردن پیراهن شماره 13.  روزهای فوتبالی حسین ماهینی به عجیب‌ترین شکل ممکن پیش رفته و او اکنون در 33 سالگی به عنوان جنوبی‌ترین عضو تیم محبوب شمالی‌ها، روزگار خود را پشت سر می‌گذارد.

 

گزارش تصویری قرنطینه امروز امیرحسین خیرخواه به حسین ماهینی اختصاص دارد. بازیکنی که بیشتر با مایسا و گوشی‌اش شناخته می‌شود. فوتبالیستی که رویاهایش با پیراهن آیوا پرسپولیس را در شط جنوب دنبال کرد و بعد از درخشش در استقلال اهواز و در نهایت ذوب آهن، به آرزوی دیرینه خود رسید و صاحب پیراهن شماره 13 سرخ‌ها شد. هرچند بازگشت از جام جهانی برزیل برای او با خبر دلهره‌آوری همراه شد و مشکل در کارت پایان خدمتش او را راهی انزلی کرد تا در ملوان سربازی‌اش را دنبال کند. حمایت ویژه همسرش اما باعث شد خیلی زود با این روزها کنار بیاید و با درخشش در جمع قوهای سپید بار دیگر مجوز بازگشت به پرسپولیس را دریافت کرد و با این تیم حتی تا یکقدمی دستیابی به جام قهرمانی آسیا هم پیش رفت. در نهایت اما ماهینی در نیم فصل با تصمیم محمدحسن انصاریفر از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا نساجی را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کند.

 

 در روزهای تعطیلی فوتبال و قرنطینه امیرحسین خیرخواه سری به ماهینی زد تا در روزهای فعال این بازیکن در فضای مجازی، تصاویری از زندگی شخصی‌اش را ثبت کند. جایی که نگرانی بابت کرونا اما باعث شد تا کاپیتان سابق پرسپولیس مایسا را در این گزارش دخیل نکند و تنها برش کوچکی از زندگی‌اش را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

 

ماهینی با سیمای جالب خود پشت بام منزلش را به عنوان بکرترین نقطه برای تمرینات اختصاصی انتخاب کرده بود و به این شکل به دنبال آماده سازی و درخشش در جمع شاگردان محمود فکری در ترکیب نساجی مازندران است. 

 

شماره 13 سابق سرخ‌ها ناامید از برگزاری دوباره لیگ و تمرینات گروهی، بیشتر سرگرم تمرینات استقامتی و قدرتی بود. بهرحال مصدومیت سنگین رباط صلیبی که یادگار از دوران حضورش در تیم محبوبش بوده، باعث شده تا او در سال‌های پایانی فوتبالش روی شرایط بدنی‌اش بیشتر وسواس داشته باشد.

 

شیطنت‌های ماهینی برای اینکه رفقای فوتبالی‌اش در روزهای کرونایی نزدیک منزل او نشوند. عالیشاه و محمد دانشگر دو بازیکنی هستند که نزدیک منزل ماهینی سکونت دارند و او البته در این روزها زیاد مهمان نواز نیست و بیشتر نگران کرونا و حفاظت از خانواده‌اش بود.

 

یاد بوشهر همه جا همراه حسین ماهینی است و بخشی از وجود او شده است. اگر شما در این عکس توانستید نشانی از بوشهر را بیابید برای ما کامنت بگذارید! 

 

مرور خاطرات فوتبالی با حسین ماهینی؛ مدافع راست سابق پرسپولیس و حال حاضر نساجی خاطرات جالبی از همبازیانش نقل قول کرد. او اما به رسم امانت از ما خواست تا از انتشار آن خودداری کنیم ولی مدعی شد طنز بالای این خاطرات در صورت کتاب شدن حتی رکورد کتاب فرانچسکو توتی را هم خواهد شکست. خاطراتی از سوتی‌های باورنکردنی بازیکنان چون بیرانوند، اشکان دژآگه، علی علیپور و ... . باید منتظر انتشار این کتاب باشیم؟ او در اینستاگرام و توئیتر خود نشان داده که قلم خوبی برای حاشیه نگاری دارد.

 

مایسای 4 ساله به عنوان عضو 40 میلیون به علاوه یکم خانواده پرسپولیس این روزها با شیطنت‌های خاص خود گرمابخش زندگی آنهاست. بدن ماهینی در روزهای قرنطینه تبدیل به بوم نقاشی مایسا شده بود و البته او با توجه به وسواس همسرش اجازه نداد دخترش در آن روزهای نگرانی بابت کرونا جایی در قاب عکاسی امیرحسین خیرخواه داشته باشد.

 

ماهینی این روزها را یادآور سریال فرار از زندان می‌داند! کرونا قفس بزرگی برای همه ساخته که باید امیدوار بود هرچه زودتر از آن رها شویم. ماهینی این قاب ماندگار را به یاد روزهای کرونایی و تعطیلی فوتبال ثبت کرد. قابی همراه با امید و نگرانی! 

 

مایسا برای خانواده ماهینی هیچ چیز شخصی باقی نگذاشته است. حتی این آی پد هم با قابی دخترانه به مالکیت ماهینی در آمده تا او برای دقایقی کوتاه فرصت این را به دست بیاورد تا از خواب بودن دخترش برای دیدن کلیپ‌های فوتبالی‌اش سود ببرد. تلخ ترین خاطره؟ مصدومیت بعد از برخورد با طارق همام و البته شب پایان با پرسپولیس.

 

فریم پایانی از حسین ماهینی متعلق به این ماجرای خروج یواشکی از منزل است. جایی که انگار چی پی اس او خیلی زود برای همسرش به صدا در آمد و با زنگ گوشی‌اش متوجه شد که باید قرنطینه را همچنان حفظ کند. او این روزها البته با شروع دوباره تمرینات فرصت بیشتری برای دیدن بهار خارج از منزل دارد و امیدوار است هر چه زودتر فرصتی برای حضور در بوشهر و دیدن ممدحسن ماهینی و البته اهواز برای یادآوری روزهای شیرین در کنار همسرش به دست بیاورد. ماهینی که فرصت خداحافظی با پیراهن پرسپولیس را به دست نیاورد، در بخشی از صحبت‌هایش هم به هواداران نساجی اشاره می‌کند. هوادارانی که شاید تنه به تنه هواداران تیم محبوبش یعنی بایرن مونیخ در حمایت از تیم بزنند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند و پرسپولیسی‌ها

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------