آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

نبی: پرونده کی‌روش با تفاهم بسته خواهد شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نبی
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در مورد پرونده «کارلوس کی‌روش» اقدامات حقوقی در حال انجام است و در تلاشیم با تفاهم، پرونده بسته شود.

«مهدی محمدنبی» روز دوشنبه در سالروز افتتاح موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران همچنین در مورد نتیجه شکایت «مارک ویلتموس» اظهار داشت: در این مورد نمی‌توان پیش داوری کرد. باید تلاش کنیم تا رای به ضرر فوتبال ما نباشد.

 

وی در خصوص غرامت‌های مالی فدراسیون و مشکلات ایجاد شده گفت: وکلای فدراسیون امور را پیگیری می‌کنند. مراحل قانونی انجام شده و امیدوارم با دقت نظر کمیته تعیین وضعیت و مستندات، نتیجه به نفع ما باشد. سال گذشته در هیات رییسه مصوب شد که وکیل بگیریم و یک وکیل خارجی و ۲ ایرانی استخدام کردیم که با هم‌ هماهنگ هستند. مشورت‌ها انجام شده و لوایح را برای هم ارسال می‌کنند.

 

نبی در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال یادآور شد: فیفا با توجه به برخی الزامات، انتخابات را به تاخیر انداخت. بحث اساسنامه از ضروریات است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند. برآوردم این است که انتخابات در ۶ ماه دوم سال برگزار می‌شود.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص غیر دولتی بودن فدراسیون فوتبال و دریافت بودجه از دولت، خاطر نشان کرد: مقر فیفا در سوییس است و با ضوابط آنان قوانین ثبت شده است. قوانین داخلی برای ما مهم است و طبق آن نهاد عمومی غیردولتی هستیم و فیفا به این موضوع ایرادی ندارد.

 

وی درباره آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص تصمیم می‌گیرد و در سازمان لیگ بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 

نبی یادآور شد: موزه تاریخ هر کشور در صنعت ورزش اهمیت دارد و باعث می‌شود که حضور الگوهای ورزش در روحیه ورزشکاران تاثیر بگذارد.

 

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------