اسکوچیچ و هنری که باید از کی‌روش یاد بگیرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می تواند ارتباطات بهتری با بازیکنان تیم ملی داشته باشد. 

 با شیوع بی سابقه و گسترده ویروس کرونا تمامی فعالیت های عادی و معمول در جهان از جمله فوتبال به حالت تعطیل درآمد و تیم های باشگاهی امکان برگزاری تمرین و مسابقه را از دست دادند. در این میان تیم های ملی هم به همین سرنوشت دچار شدند و فرصت های موجود برای تمرین و برگزاری بازی های دوستانه و رسمی برایشان فراهم نشد و همه چیز به زمانی در آینده موکول شد. با این حال و علی رغم اینکه فعالیت های فیزیکی تعطیل بود،بسیاری با اتکا به قدرت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کارهای خود را پیش بردند و به نوعی روحیه تیمی را حفظ کردند.

 

بهترین مثال برای این وضعیت کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا بود. کی روش که جدا از مسائل فنی همیشه به مسائل روحی و روانی بازیکنانش هم توجه ویژه ای داشت،در کلمبیا هم این روند را ادامه داده و چند روز پیش در اقدامی جالب بازیکنان تیم ملی کلمبیا را از طریق ارتباط زنده تصویری دور هم جمع کرد و با آن ها به صحبت پرداخت. در این جلسه که با رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا هماهنگ شده بود و او نیز در آن حضور داشت، سرمربی تیم ملی کلمبیا به همراه کاپیتان های این تیم با بازیکنان صحبت کرد.

 

علاوه بر کی روش و خسورون(رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا)، رادامل فالکائو، داوید اوسپینا و خامس رودریگز سه کاپیتان کلمبیا در این جلسه صحبت کردند.اتفاقی که قطعا روحیه و همبستگی تیم را بالا می برد و نشان دهنده توجه مربی به بازیکنانش حتی در ایام قرنطینه است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اسکوچیچ و هنری

اسکوچیچ از روی دست کی‌روش تقلب کند

دراگان اسکوچیچ کروات چند ماهی است که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده اما از بخت بد او،تمامی اردوها و مسابقات مربوط به تیم ملی که قرار بود در فروردین و خرداد 99 برگزار شود حداقل تا مهرماه به تعویق افتاده و او فعلا برای حضور روی نیمکت تیم ملی باید صبر کند.

 

 کی‌روش چند روز پیش در اقدامی جالب بازیکنان تیم ملی کلمبیا را از طریق ارتباط زنده تصویری دور هم جمع کرد و با آن ها به صحبت پرداخت.

 

اسکوچیچ که از همان ابتدا هم با علامت سوال های بسیاری در مقابل خود از سوی رسانه ها و هواداران تیم ملی مواجه بود،تلاش کرد از همان ابتدا برای خود مشروعیت بخرد و تماشای بعضی بازی های لیگ از نزدیک و همچنین سفر به کشورهای اروپایی برای ملاقات با لژیونرهای فوتبال ایران بخشی از این پروژه بود که تا حدودی اسکوچیچ را در هدفش موفق کرد.

 

او که این روزها دور از ایران و در کشور خود به سر می برد، به گفته خودش مشغول آنالیز و تماشای تعداد زیادی از بازی های لیگ برتر و همچنین بازی های تیم ملی فوتبال ایران است تا با شروع کار، با دست پر بتواند در خدمت تیم ملی باشد. اتفاقی که بسیار خوب و مفید است اما بد نیست اسکوچیچ با الگوبرداری از کارلوس کی روش،سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، از طریق همین ارتباطات زنده تصویری بازیکنان تیم ملی را دور هم جمع کند و برای آن ها صحبت کند و از طرح ها و پروژه هایش برای دوران پساکرونا در تیم ملی بگوید. اتفاقی که اگر بیفتد می تواند روحیه بازیکنان را هم در این روزهای سخت بالا ببرد و آن ها را به آینده امیدوار کند.

 

 

 خبرآنلاین/عرفان حاج‌بابایی 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------