آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

رافت: دعوای مدیریتی همیشه در پرسپولیس بوده است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پایان رافت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دعوا و درگیری مدیریتی همیشه در این باشگاه وجود داشته است.

«پایان رافت» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  درباره اختلافات و دعواهای مدیریتی در این باشگاه افزود: از زمانی که من یادم می‌آید این دعواها وجود داشته چون باشگاه خصوصی نیست و همه دوست دارند مدیر بشوند.

 

وی همچنین در خصوص ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز اظهار داشت: امکانات ما مثل کشورهای اروپایی نیست که بخواهیم لیگ را برگزار کنیم چرا که ساده‌ترین امکانات را هم نداریم.

 

وی ادامه داد: زمانی که ویروس کرونا نبود، مشکلات فراوانی داشتیم و در شرایط کنونی مشکلات چند برابر شده است. به نظر من باید لیگ برتر این فصل را تمام شده اعلام کنند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید لیگ را تمام و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، چون سلامت مردم از همه چیز مهمتر است. فوتبال همیشه هست اما سلامت مردم اهمیت دارد.

 

رافت یادآور شد: به نظرم در این شرایط باشگاه ها باید کار فرهنگی انجام دهند و جام این فصل را هم اگر به پرسپولیس ندادند به شهدای سلامت تقدیم کنند.

 

وی همچنین در واکنش به مصاحبه برخی از بازیکنان و پیشکسوتان استقلال علیه قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس گفت: لزومی ندارد که بخواهیم جواب آنها را بدهیم حرف همیشه هست و آدم قرار نیست جواب هر چیزی را بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------