آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

واعظ‌آشتیانی: سلطانی‌فر ضعیف‌ترین وزیر 40 سال گذشته است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,واعظ‌آشتیانی

 

اینکه چرا وضعیت 2 باشگاه پرطرفدار کشور به اینجا کشیده شده و سکوت وزارت ورزش در قبال این اتفاقات چه دلیلی می‌تواند داشته باشد، سوالی بود که از امیررضا واعظ‌آشتیانی پرسیدیم.

 

مدیرعامل اسبق استقلال در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «در یک جمله بگویم که تمام موارد مربوط به این دو باشگاه را باید شخص وزیر پاسخگو باشد. اصلا نمی‌خواهم قضاوت کنم. اگر عملکرد خوبی داشته هم باید پاسخ بدهد و اگر عملکردش منفی بوده هم باید پاسخگو باشد.»

 

مدیرعامل اسبق استقلال ادامه داد: «ظاهرا قحط‌الرجال شده است که آقایان به مهره‌های سوخته باج می‌دهند و نشان دادند که اهل باج دادن هستند وگرنه دلیلی ندارد کسانی که استقلال را به ورشکستگی کشانده‌اند دوباره صاحب مسند شوند. البته بخشی از این باج‌ها سیاسی‌بازی است و بخش دیگرش رفیق‌بازی!»

 

واعظ‌آشتیانی به عدم‌دخالت نمایندگان مجلس در امور دوباشگاه اشاره کرد و گفت: «تعجب من این است که چرا نمایندگان مجلس سکوت کرده‌اند و تماشاگر شده‌اند. من فکر می‌کنم در این چهار دهه ضعیف‌ترین شخصی که وزیر شده و ورزش را مدیریت کرده همین وزیر فعلی است و این را من نمی‌گویم. می‌توانید این سوال را از افکار عمومی بپرسید.»

 

او در پایان خاطرنشان کرد: «اینکه نفرات ضعیف در دوره وزارت سلطانی‌فر به کار گرفته شده‌اند به این موضوع مربوط است که بسیاری از مدیران توانمند علاقه‌ای ندارند با این افراد کار کنند. موضوع دیگر این است که توانمندترین آدم‌هایی که می‌شناسند همین‌هایی هستند که به سر کار می‌آورند. در هر صورت اینها حاضر نیستند از خودشان مدیر‌تر را بیاورند و افرادی در سطح خودشان را مشغول کار می‌کنند.»

 

 

  آرش محمدی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------