آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

افشین پیروانی: دست رقیبان به جام نمی رسد مجبورند اینگونه از خودشان دفاع کنند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرپرست پرسپولیس با تاکید بر مواضع قبلی خود مبنی بر نحوه چگونگی ادامه بازی‌های لیگ برتر گفت: رقیبان ما حق دارند وقتی دست‌شان به ما و جام نمی‌رسد از خودشان دفاع کنند. 

به گزارش مهر، افشین پیروانی درباره اظهارنظرهایی که توسط افراد منتسب در فوتبال کشور مبنی بر لغو رقابت های فصل جاری لیگ برتر داشته اند گفت: من برای بزرگان خودم در کانون مربیان احترام زیادی قائلم و پاسخی به دیدگاه این بزرگان نمی دهم. مخاطب من رقبایمان در لیگ برتر هستند. هر کس با توجه به رتبه های خودش اظهارنظر می کند.

 

وی ادامه داد: دوستان می گویند چهار تیم ابتدایی را به عنوان راه یافته به لیگ قهرمانان فصل آینده معرفی کنید اما راضی نیستند پرسپولیس را قهرمان کنند. اگر قرار است انصاف رعایت شود باید تمام موارد را مد نظر قرار داد.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: آقایان می گویند ما بدون تماشاگر ضربه می خوریم اما پرسپولیس که بیشتر ضربه می خورد چون بیشتر ازهمه هوادار دارد.

 

وی افزود: رقیبان ما حق دارند وقتی دست‌شان به ما و جام نمی رسد باید از خودشان دفاع کنند. اکنون تمام مراکز تجاری و بازارها باز شده است. ما هم راضی نیستیم جان یک هوادار و هموطن به خطر بیفتد. جام برای ما مهم است اما سلامتی هم اهمیت دارد. دوستان قبلا می گفتند لیگ فرانسه تعطیل شده است و باید ما هم تعطیل کنیم. به محض اینکه در آنجا پاری سن ژرمن را قهرمان کردند دیگر صحبتی نکردند. باید انصاف رعایت شود. پرسپولیس زحمت کشیده و اگر قرار بر لغو است باید ما را قهرمان معرفی کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------