پرونده کفاشیان و ترابیان در کمیته استیناف ۱۰ ماهه شد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کمیته استیناف
کمیته استیناف در حالی در عرض دو ماه درخواست تجدیدنظر تیم فوتبال سپاهان در بازی با پرسپولیس را بررسی کرد که بعد از ۱۰ ماه هنوز رای پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان را صادر نکرده است. 

به گزارش مهر، تیرماه ۱۳۹۸ و با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بود که علی کفاشیان و عباس ترابیان رؤسای پیشین فدراسیون و کمیته بازاریابی به مدت ۵ سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند. کفاشیان و ترابیان متهم بودند که در پرونده شرکت ام.پی سیلوا مرتکب فساد شده و مبلغ ۳۱۶ هزار دلار از حق پخش بازی‌های تیم ملی ناپدید شده است.

 

این دو مقام مسئول در فدراسیون فوتبال ضمن رد اتهامات، در همان تیرماه سال گذشته به کمیته استیناف شکایت کردند تا در رأی محرومیتشان تجدیدنظر شود.

 

کفاشیان در این مدت در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده اند که تخلفی مرتکب نشده و این شرکت بدون آنکه پولی به فدراسیون بدهد، منحل شده است.

 

طولانی شدن روند رسیدگی به درخواست استیناف این دو مقام فوتبالی در کمیته استیناف باعث شکل گیری یکی از پرونده‌های عجیب در این زمینه شده است. در حال حاضر حدود ۱۰ ماه از عمر شکایت کفاشیان و ترابیان به کمیته استیناف گذشته اما همچنان درخواست آنها به صورت کامل مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

 

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که چرا پرونده کفاشیان و ترابیان بعد از ۱۰ ماه بررسی نشده اما رأی استیناف پرسپولیس و سپاهان کمتر از دو ماه صادر شده است؟ گفت: این پرونده کمی پیچیده است. کار روی این پرونده را داریم شروع می‌کنیم و احتمالاً از این هفته مجدداً سراغش می‌رویم.

 

دادرس ادامه داد: در پرونده کفاشیان و ترابیان پای آبروی آدم‌ها در میان است. ما باید به جمعبندی برسیم. آقای صالحی (رئیس کمیته استیناف) هم در این مدت پیگیر بوده است.

 

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که کفاشیان و ترابیان هرکدام چندبار در این کمیته حاضر شده اند؟ اظهار کرد: فکر می‌کنم یکبار آقای کفاشیان و دوبار آقای ترابیان به کمیته استیناف آمده اند. ما از آنها دعوت کردیم تا به بعضی از سوالات جواب بدهند نه اینکه درخواست بخشش کنند!

 

دادرس درباره اینکه آیا توضیحات این دو مقام سابق در فدراسیون فوتبال کافی نبوده است؟ گفت: به هر حال لازم بود که از جاهای دیگر هم استعلام بگیریم. شاید بازهم سوالاتی باشد و از آنها بخواهیم که دوباره به کمیته استیناف بیایند.

 

«فکر می‌کنید چند درصد از روند رسیدگی به پرونده ترابیان و کفاشیان طی شده است؟» عضو کمیته استیناف در پایان در پاسخ به این پرسش گفت: به هر حال باید جمبعندی صورت بگیرد. فکر می‌کنم آقای صالحی مدارک را بررسی می‌کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------