جورجینیو: لمپارد دلیل ماندن من در چلسی بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جورجینیو
هافبک چلسی به انتقادهای زیادی که از او می شود واکنش نشان داد و تاکید کرد که دلیل اصلی ماندن او در آبی پوشان فرانک لمپارد سرمربی تیم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، جورجینیو بعد از درخشش در ناپولی بود که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ راهی چلسی شد.

 

جورجینیو ایتالیایی با ساری راهی آبی پوشان لندنی شد و تغییری که این مربی باتجربه در پست او به وجود آورد باعث شد تا انتقادهای زیادی از این بازیکن شود.

 

او درباره انتقادهای زیادی که وجود داشت، گفت: سال گذشته هواداران چلسی انتقادهای زیادی از من کردند. من چیزهای شنیدم که اصلا عادلانه نبود. به خودم گفتم که باید ثابت کنم که آنها اشتباه می کنند. مثل همیشه با آرامش و تلاش زیاد به کار خود ادامه دادم. شرایط سخت بود اما خوشبختانه خودم را ثابت کردم.

 

جورجینیو ادامه داد:بعد از جدایی ساری من هم به جدایی فکر کردم اما تصمیم به ماندن گرفتم و فرانک لمپارد باعث شد تا در چلسی بمانم. هر بازیکنی ممکن است که گاهی اوقات دچار شک و تردید شود اما من احساس کردم که زمان ماندن و مبارزه کردن است. اعتمادی که فرانک لمپارد به من داشت باعث شد تا با اعتماد به نفس و انگیزه بالا تمرین کنم و احساس بسیار خوبی داشته باشم.

 

او در پایان گفت: از فرانک لمپارد به خاطر برخورد صادقانه ای که با من داشت تشکر می کنم. او یک اسطوره در چلسی است و همه روی او حساب ویژه ای دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------