کی‌روش میخواست بخاطر هاشم بیگ‌زاده قید جام جهانی را بزند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بخاطر یک بازیکن نزدیک بود قبل از جام جهانی 2014 از سمت خود استعفا بدهد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ هاشم بیگ زاده مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در جدیدترین صحبت هایش پرده از رازی مهم در دوران حضورش در تیم ملی برداشت. رازی که حکایت از پافشاری کی روش بر ماندن او در اردوی تیم ملی داشت و حتی کار به تهدید برای استعفا هم کشید.

 

هاشم بیگ زاده در این خصوص می گوید: ما در اتریش بودیم که کی روش من را به اتاقش صدا کرد. گفت ببین یا تو را به برزیل می فرستم و یا اینکه همین امشب اتریش را ترک می کنم و از اینجا می روم. یعنی گفته بود یا هاشم باید در برزیل باشد یا من از تیم ملی می روم. من این را تا به حال نگفته بودم. کی روش گفت تا آخر پشت تو می ایستم. در تیم ملی مصدوم شدی و باید تمام پاداش هایت را دریافت کنی. تا آخر هم کنار ما می مانی. گفت می دانم چقدر برایت سخت بود این تورنمنت را از دست بدهی ولی سخت تر این است به خانه برگردی. من به خاطرت دعوا می کنم و با فدراسیون هم دعوا کرد.

 

حتی تاکید کرد تو نباشی من از تیم ملی می روم. آن موقع شوکه شده بودم و نمی دانستم چه بگویم. کی روش باعث شد بمانم و تا آخر پاداشم را بگیرم. او مربی بزرگی است. کی روش به فکر تمام بازیکنان بود و هست. با تمام وجود 8 سال برای ایران جنگید. بهترین نتایج تاریخ فوتبال ما را گرفت، با کمترین شکست. خدا به او کمک کرد. به خاطر همین چیزها. به خاطر با معرفت بودنش. به خاطر مردانگی اش. شانس با کی روش بود چون خدا می دانست چقدر خوب تیم ملی و ایران را می خواهد. کارلوس مرد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------