سعادتمند: مذاکره با استراماچونی کذب است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

خبر ورزشی در شماره امروز (چهارشنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۹) خود، بخش‌هایی از صحبت‌های احمد سعادتمند در نشست با پیشکسوتان باشگاه را منتشر کرده است. گزارش روزنامه خبر ورزشی در این خصوص را می‌خوانید:

 

 بنا به شنیده ها سعادتمند در جمع برخی از پیشکسوتان حاضر در دفتر پیرامون ماجرای پردردسر آندره آ استراماچونی و شکایتی که او برای حق و حقوق خود به فیفا انجام داده است اشاره ای به غرامت سنگین این پرونده برای استقلال داشت. گویا در این نشست مدیرعامل استقلال با اذعان به این که مرد ایتالیایی علاوه بر قرارداد این فصل خود خواستار پرداخت قرارداد مالی توافق شده برای سال دوم خود نیز شده است از تبعات سنگین شکست احتمالی در این پرونده حقوقی صحبت کرد تا از حالا زنگ خطر را به صدا در آورده باشد. جالب این که یکی از پیشکسوتان حاضر در نشست مدعی بود سعادتمند از ایده بازگرداندن احتمالی استراماچونی به نیمکت رهبری استقلال در فصل آتی هم صحبت به میان آورده و در این راه نظرات حاضران در جلسه برای پیگیری روند پرونده به این شکل را نیز جویا شده است!

 

 بنا به ادعای مدیرعامل جدید استقلال اگر بنا به این باشد که باشگاه در پرونده حقوقی پیش رو از سوی استراماچونی بازنده شود او ترجیح می دهد تا قبل از این که فیفا بخواهد حکم به محکومیت استقلال بدهد خود دست به کار شده زمینه جلب نظر مساعد استراماچونی برای بازگشت به تهران و در دست گرفتن سکان هدایت استقلال را فراهم سازد تا به این ترتیب پولی که به او پرداخت می شود در ازای خدماتی باشد که او از حیث فنی به این تیم و طرفدارانش ارائه می دهد. گویا استدلال مدیرعامل استقلال در علنی کردن این ایده نیز به مفاد درج شده در قرارداد با آندره آ استراماچونی و دستیارانش برمی گردد جایی که اگر این اتفاق رخ ندهد باشگاه باید تاوان غرامت سنگین بیش از یک و نیم میلیون یورویی در پرونده حقوقی با مرد محبوب ایتالیایی طرفداران را به جان بخرد.

 

سعادتمند: مذاکره با استراماچونی کذب است

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: مذاکره با آندره‌آ استراماچونی برای سرمربی‌گری استقلال صحت ندارد و کذب است.

 

او همچنین جریمه فرشید اسماعیلی مبنی بر کسر درصد از قراردادش را رد کرد و گفت: چنین مساله‌ای صحت ندارد و من این خبر را تکذیب می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------