باشگاه استقلال: پرداخت بخشی از مطالبات دیاباته و میلیچ/ وکیل دیاباته تکذیب کرد!/ میلیچ: هیچ پولی از استقلال نگرفتم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
با پیگیری های احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات شیخ دیاباته به حساب وی واریز شد. 

به گزارش مهر، شیخ دیاباته مهاجم اهل جمهوری مالی که به دلیل گلزنی های متوالی اش از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است، در حالی ایران را ترک کرد که مقادیر زیادی از این باشگاه مطالبه داشت.

 

از آنجایی که دیاباته در کنار بازیهای خوب و گلزنی های فراوان در حق باشگاه استقلال اخلاق را هم تمام کرد و هرگز بابت مطالباتی که داشت برای این باشگاه تولید حاشیه و دردسر ننمود، باشگاه استقلال ضمن تقدیر از اخلاق حرفه ای نامبرده اعلام می دارد قسط اول از مطالبات وی به حسابش واریز شد و باقی مانده مطالبات نیز به صورت روتین واریز می گردد.

 

 میلیچ بخشی از طلب خود را از استقلال دریافت کرد

بازیکن کروات استقلال، بخشی از مطالبات خود را از باشگاه دریافت کرد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، با پیگیری‌های احمد سعادتمند و تامین منابع مالی لازم، بخش مهمی از مطالبات هرویه میلیچ تامین و  به حساب وی واریز شد.

 

هرویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر در کرواسی به سر می‌برد، بخش مهمی از مطالبات خود را از طریق باشگاه دریافت می‌کند.

 

با توجه به پرادخت این بخش از مطالبات میلیچ، مقدار زیادی از مطالبات وی باقی نمانده است تا استقلال در یک قدمی تسویه حساب با این بازیکن خارجی قرار داشته باشد.

 

دیاباته و میلیچ هنوز پول نگرفته‌اند!

- امروز مدیران استقلال از پرداخت بخشی از قرارداد دو بازیکن خارجی یعنی شیخ دیاباته و هروویه میلیچ خبر دادند اما این اتفاق هنوز صورت نگرفته و این دو بازیکن در نوبت پرداخت قرار دارند.

 

- امروز (یکشنبه) بانک‌های کشورهای خارجی تعطیل هستند و مراوده مالی روزهای شنبه و یکشنبه از ایران با بانک‌های خارجی صورت نمی‌گیرد.

 

 

- وکیل دیاباته در گفتگو با خبرنگار فرهیختگان این موضوع را تایید و اعلام کرد طی چند روز اخیر پولی به حساب شیخ واریز نشده و همچنان منتظر هستند تا بخشی از قرارداد این بازیکن از طرف باشگاه استقلال پرداخت شود.

 

میلیچ: هیچ پولی از استقلال نگرفتم

بازیکن کروات باشگاه استقلال در واکنش به انتشار خبر پرداخت شدن بخشی از مطالباتش توسط این باشگاه، گفت: تا این لحظه هیچ پولی از استقلال نگرفتم اما برای جبران محبت هواداران به ایران باز خواهم گشت.

 

مشکل پرداختی به بازیکنان خارجی به یکی از معضلات اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

 

در همین راستا امروز (یکشنبه) سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که درصدی از قرارداد بازیکنان خارجی خود را پرداخت کرده‌ است.

 

بدنبال انتشار این خبر در تارنمای رسمی باشگاه استقلال، میلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد اینکه آیا دریافتی جدیدی از این باشگاه داشته است یا خیر، گفت: در خصوص پرداختی جدید هیچ اطلاعی ندارم و هنوز هیچ پولی از استقلال دریافت نکرده‌ام.

 

بازیکن کروات استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به این موضوع آیا برای ادامه همکاری با استقلال به ایران باز خواهد گشت یا خیر، تصریح کرد: من بازیکن استقلال هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. علاوه بر این با هواداران این تیم بسیار خوبی دارم و به راحتی نمی‌توانم از تیمم چشم‌پوشی کنم.

 

وی تاکید کرد: به طور حتم منتظر هستم تا شرایط مربوط به شیوع ویروس کرونا تمام شود تا به ایران بازگردم و استقلال را همراهی کنم و بتوانم جواب محبت هواداران تیم را بدهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------