آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

از لحن فیفا برداشت کردیم که طلب چوک و گابریل را می‌پردازند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فیفا

 

پرسپولیس در یکی از خنثی‌ترین حالت‌های تاریخ خود روزها را یکی پس از دیگری پشت‌سر می‌گذارد بدون اینکه هیچ اتفاق مثبتی درروند اداره این باشگاه رخ دهد. موضوع اسپانسریگ از یک‌سو و بحث کشمکش با کارگزار برند باشگاه ازسوی دیگر ورودی مالی سرخ‌ها را به‌حداقل رسانده و ازسوی دیگر بدهکاری به بازیکنان و کادرفنی، بحث تحریم تمرینات را به‌دنبال داشته است. ماجرای بدهی‌های بین‌المللی پرسپولیس هم اتفاق جدیدی نیست اما اینکه سرخ‌ها چه رویکردی درقبال این پرونده‌های بازشده در فیفا دارند، موضوعی است که معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به آن پاسخ داده است. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با مهدی خواجه‌وند در ادامه می‌خوانید.

 

ظاهرا تفسیر پرونده بودیمیر به باشگاه رسیده است. برنامه باشگاه چیست؟

چند روزی است که خلاصه رای بودیمیر به باشگاه رسیده و ما درحال بررسی کامل پرونده و اعتراض به این رای با دفاعیات جدید هستیم. هنوز این دفاعیات آماده و ارسال نشده است، اما خیال هواداران راحت باشد که در مهلت قانونی اعتراض خود را به فیفا اعلام می‌کنیم.

 

پرسپولیس شانسی برای پیروزی در این پرونده‌ها دارد؟

من نمی‌توانم درخصوص این موارد نظر بدهم و تنها به‌عنوان بخش حقوقی باشگاه وظیفه داریم درقبال احکامی که علیه پرسپولیس صادر می‌شود دفاعیات محکم و مستدل را ارائه کنم. حالا اینکه چه نتیجه‌ای دارد، دست ما نیست.

 

درباره شکایت برانکو هم قصد اعتراض دارید؟

با توجه به مشکلی که کرونا ایجاد کرده و حالت نیمه‌تعطیلی تمام نقاط دنیا هنوز تفسیر رای به دست ما نرسیده اما آن‌طور که من درجریان هستم، سیاست باشگاه اعتراض به رای صادره از سوی فیفاست.

 

قبلا گزارشی در «فرهیختگان» درباره اینکه اعتراض‌ها هزینه هنگفتی روی دست باشگاه می‌گذارد و بعضا مبلغ بدهی را تا دوبرابر بیشتر می‌کند، منتشر کردیم!

همه اینها ممکن است اتفاق بیفتد اما شما پیشنهاد بهتری دارید؟ منظورتان این است که اگر اعتراض نکنیم بهتر است؟ من هم بر این باورم که بهتر است این مدل پرونده‌ها در همان ابتدای راه بسته شود و حتی قبل از اینکه کار به فیفا برسد حل‌وفصل شود اما گاهی شرایط ایجاب می‌کند پرونده‌ها به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پیش برود و حل شود.

 

با توجه به مبلغ 650 هزار دلاری که ظاهرا در فیفا دارید، این امکان وجود داشت که از تعداد این پرونده‌ها کاسته شود؟

اینکه طلب پرسپولیس از فیفا چقدر است را من دقیقا نمی‌دانم و بحث اینکه این پول صرف چه پرونده‌ای شود یا اینکه اصلا دست‌نخورده باقی بماند موضوعی است که مدیران باشگاه برایش تصمیم می‌گیرند. ضمن اینکه معلوم نیست فیفا قبول کند این پول را به‌شخص موردنظر بدهد یا خیر.

 

یعنی درخصوص پرونده گابریل و چوک فیفا این موضوع را نپذیرفته است؟

ما با فیفا در این خصوص نامه‌نگاری‌هایی کرده‌ایم ولی هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

 

درخواست پرسپولیس مورد قبول قرار گرفته است؟

آن‌طور که ما از لحن نامه‌نگاری‌های فیفا برداشت کرده‌ایم و نوع نگارش نامه‌ها، فکر می‌کنم طلب این افراد از حساب پرسپولیس در فیفا پرداخت شود و مورد قبول قرار می‌گیرد!

 

 

 آرش محمدی 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------