ویلموتس در موضع ضعف قرار گرفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ویلموتس
«مارک ویلموتس» برای اینکه بتواند هدایت تیم فنرباغچه ترکیه را به دست بگیرد باید با فدراسیون فوتبال ایران به توافق برسد. 

تیم فوتبال فنرباغچه در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه نتوانسته عملکرد خوب و قابل توجهی داشته باشد. آنها هم‌ اکنون در رده هفتم جدول رده‌بندی جای دارند. از همین رو مسوولان این باشگاه سرشناس به دنبال این هستند تا برای فصل آتی یکی از مدعیان باشند.

 

آنها در تازه‌ترین اقدام خود مذاکره با «مارک ویلموتس» را آغاز کرده‌اند. سرمربی بلژیکی و سابق تیم ملی ایران بعد از به توافق نرسیدن با باشگاه آنتورپ در پی چالشی جدید است اما سد راهی در این بین وجود دارد.

 

چند رسانه ترکیه‌ای به این مساله اشاره کرده‌اند که ویلموتس برای پیوستن به فنرباغچه باید با فدراسیون فوتبال ایران به توافق برسد. ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران بعد از قطع همکاری در پرونده‌ای علیه هم شکایت کرده‌اند و مشخص نیست تکلیف آن چه می‌شود اما ویلموتس برای پیوستن به تیم جدید باید تکلیف آن پرونده را مشخص کند و با فدراسیون فوتبال ایران به توافق برسد. این می‌تواند خبر خوبی برای فدراسیون‌نشینان باشد چرا که می‌توانند با استفاده از همین حربه از سرمربی ۵۱ ساله امتیاز بگیرند.

 

حال باید دید ویلموتس سرانجام سرمربی «الهیار صیادمنش» خواهد شد یا خیر. صیادمنش در زمان او موفق شد نخستین گل ملی‌اش را وارد دروازه سوریه کند و به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران تبدیل شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------