رئال‌مادرید، بیلیائو را دست خالی به باسک برگرداند/ برد PSG در دربی لوکلاسیک



دیدار رئال مادرید و بیلبائو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با کسب یک پیروزی دیگر، جایگاهش در صدر جدول این مسابقات را تثبیت کرد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید پذیرای تیم اتلتیک بیلبائو بود که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت.

 

رودریگو در دقیقه 8 گل نخست این بازی را برای میزبان مادریدی به ثمر رساند و در دقیقه 73 با زدن دومین گل خود، پیروزی کهکشانی‌ها را تثبیت کرد.

 

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل شاگردان کارلو آنچلوتی بود، آنها 75 امتیازی شدند و فاصله خود با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌شان، بارسلونا را دوباره هشت امتیازی کردند.

 

این در حالی است که جیرونا با 56 امتیاز و بیلبائوی رده چهارمی که شب گذشته ششمین باخت فصلش را متحمل شد با 56 امتیاز، به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

 

***

 

پاری‌سن‌ژرمن دربی لوکلاسیک را از مارسی برد

صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه نبرد با رقیب سنتی خود را برد و یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

مهمترین بازی هفته بیست‌و‌هفتم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه ولودروم مارسی میان تیم‌های مارسی و پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد که این بازی با برتری 2 بر صفر پاریسی‌ها همراه شد.

 

پاری‌سن‌ژرمن با وجود 10 نفره شدن پس از اخراج مدافع میانی‌اش، لوکاس برالدو در دقیقه 40، گل نخست را در دقیقه 53 توسط ویتینا به ثمر رساند و در دقیقه 85 نیز گونسالو راموس با زدن گل دوم این تیم، پیروزی شاگردان لوئیس انریکه را در دربی لوکلاسیک قطعی کرد.

 

هجدهمین پیروزی PSG این تیم را 62 امتیازی کرد تا اختلاف 12 امتیازی‌اش با برست رده دومی را در فاصله هفت هفته به پایان مسابقات حفظ کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------