آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

پیغام صریح مسی برای ستین، بارتومئو و رئیس لالیگا



اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی
لیونل مسی در دو مصاحبه امروز خود با روزنامه های بارسلونا، پیام هایی روشن برای افرادی خاص از جمله سرمربی و رئیس بارسلونا داشت.

به گزارش ورزش سه، به نقل از آاس، لیونل مسی به همراه دیگر هم تیمی هایش از جمعه گذشته تمرینات را از سر گرفتند. تمریناتی با پروتوکل های خاص به این امید که از اواخر خرداد، لالیگا فعالیت خود را مجددا شروع کند.

 

فوق ستاره آرژانتینی امروز در دو مصاحبه با اسپورت و موندودپورتیوو به نکات جالبی اشاره کرد و از متن صحبت های او می توان پیام هایی صریح و آشکار را استخراج کرد.

 

لیونل مسی زمستان گذشته و در جریان یک مصاحبه گفته بود که بارسلونا با این سبک بازی شانسی برای قهرمانی چمپیونزلیگ نخواهد داشت. کیکه ستین سرمربی جدید بارسا در پاسخ به اظهارنظر مسی گفت که او اشتباه می کند و مطمئن است که بارسا یکی از شانس های اصلی قهرمانی اروپا خواهد بود.

 

به نظر می رسد که سطح توقع کیکه ستین نسبت به لیگ قهرمانان بر خلاف مسی بالا نیست و او هنوز به قدرت واقعی رقبای اروپایی واقف نشده است.

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 

برای مثال می توان به رضایت سرمربی بارسا از تیمش پس از دو شکست از بیلبائو و رئال مادرید اشاره کرد. بارسا پس از شکست از بیلبائو با کوپا دل ری وداع گفت و با شکست از رئال در ال کلاسیکوی اخیر، صدر را از دست داد.

 

ستین اما از سبک بازی بارسا رضایت داشت درست بر خلاف مسی که از شکست متنفر است و زمانی که تیمش مطابق انتظارات بازی نکرده و نتیجه نمی گیرد، ناراضی و عصبانی می شود.

 

مسی یک بار دیگر حرف های خود را تکرار کرد و خطاب به ستین گفت:« اگر مثل قبل از تعطیلی لالیگا بازی کنیم، نمی توانیم قهرمان اروپا شویم. هر کسی عقیده خود را دارد و برایم محترم است ولی من بر اساس سال ها بازی در لیگ قهرمانان حرف می زنم.»

 

در واقع روی سخن مسی با ستینی بود که هیچ تجربه ای در لیگ قهرمانان ندارد و بازی رفت بارسا برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، نخستین حضورش در لیگ قهرمانان محسوب می شد.

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 

مسی در طول دوران فوتبالش با مربیان خود مشکلات و درگیری هایی داشته که البته به ندرت افشا شده اند. او در مقطعی هم با پپ گواردیولا و هم با لوئیس انریکه دچار تنش شد اما به گونه ای نبودند که بین آنها اختلاف ایجاد شود. مسی اخیرا در یک مصاحبه گفت که گواردیولا بهترین مربی او بوده و با فاصله اندکی نیز لوئیس انریکه را قرار داد.

 

مسی با ارنستو والورده نیز همواره رابطه خوبی داشت. او در انتها خطاب به ستین گفت:« یا او حرف هایم را بد متوجه شده یا بد برایش تفسیر کرده اند.»

 

مسی همچنین برای بارتومئو هم پیام روشنی داشت. رئیس باشگاه که نایب رئیس ورزشی بارسا هم محسوب می شود:« پس از بحران اقتصادی ناشی از کرونا، وضعیت بازار نقل و انتقالات، متحول خواهد شد و باشگاه باید با توجه به بودجه ای که دارد، خریدهای درستی داشته باشد. باید بازیکنانی جذب شوند که بتوانند تیم کنونی را بهتر کنند.»

 

مسی همچنین به نوعی مخالفت خود با پروتکل های لالیگا را نیز اعلام کرد. براساس دستورالعمل های لالیگا و در صورت از سرگیری بازی ها، تیم ها باید در یک هتل مجزا مستقر شوند و حق دیدار با اعضای خانواده خود در طول مدت درگیری با بازی ها را نخواهند داشت.

 

مسی در این رابطه خطاب به خاویر تباس رئیس لالیگا گفت:« می دانیم که در صورت از سرگیری لالیگا، وضعیت با گذشته متفاوت خواهد بود. هواداران در ورزشگاه ها حاضر نخواهند بود و محدودیت هایی در تمرینات و نیز در هتل ها خواهیم داشت. واقعیت این است که ما دوست نداریم جدا از خانواده های مان باشیم. البته که خطر مسافرت به شهرهای مختلف وجود دارد و نمی توانیم به خودمان اعتماد داشته باشیم که ناقل بیماری نیستیم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------