آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

سخنگوی فدراسیون کشتی: استعفای بنا صحت ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,سخنگوی فدراسیون کشتی
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: استعفای محمد بنا صحت ندارد و در روزهای پیش رو، در حضور بنا جلسه خواهیم داشت.

به گزارش فارس، محمدابراهیم امامی در واکنش به شایعه استعفای شفاهی محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: چنین چیزی مطرح نبوده و استعفای او صحت ندارد. در روزهای پیش رو در حضور بنا جلسه خواهیم داشت تا نقطه نظرات او را برای نهایی کردن این چرخه بشنویم.

 

امامی با اشاره به جلسه امروز فدراسیون کشتی با چند تن از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در مورد چرخه انتخابی تیم ملی تاکید کرد: امروز هم جلسه ای داشتیم در ارتباط با همین چرخه، محمد بنا هم در جلسات بعدی ما قرار است حضور پیدا کند و برای نهایی شدن این چرخه، با خرد جمعی این طرح را نهایی کنیم.

 

وی که با برنامه دایره طلایی گفتگو می کرد، در پاسخ به این سوال که چرا فقط از قهرمانان کشتی آزاد برای حضور در جلسه بحث و بررسی چرخه انتخابی تیم ملی دعوت شده، خاطرنشان کرد: در این رابطه هم از فرنگی کاران و هم آزادکاران نظرسنجی شده و در برنامه هست که از اساتید هر دو رشته باز هم نظرخواهی شود که درنهایت این طرح را تکمیل کنیم. این طرح از قبل از آمدن علیرضا دبیر به فدراسیون در ذهنش بود و از همان وقت روی آن کار شده و اکنون در حال نهایی شدن است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------