خلیل‌زاده: سعادتمند می‌دانست فیش‌ها جعلی است/ تکذیب حضور پروین در هیئت مدیره پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,اسماعیل خلیل زاده
رییس هیئت مدیره استقلال امروز پرده از رازی بزرگ برداشت و در مورد سند واریزی جعلی به حساب میلیچ و دیاباته صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، اسماعیل خلیل زاده بعد از ماه ها دوری امروز در شرایطی بعد از جلسه هیئت مدیرعامل روبروی خبرنگاران قرار گرفت که خیلی ها دوست داشتند بدانند که موضع او در قبال پرداخت فیش واریزی جعلی به حساب میلیچ و دیاباته چیست.

 

این موضوع از آن جهت پیچیده است که بعد از کنار رفتن امیر سلطانی از سمت معاون ورزشی باشگاه استقلال اینطور عنوان شد او به احمد سعادتمند اعلام کرده است که این اسناد واقعی است هرچند این مسأله از طریق رسانه رسمی باشگاه تکذیب شد.

 

موضوع مهم ما اینکه امروز خلیل زاده پرده از رازی بزرگ برداشت و اعلام کرد که سلطانی روز جمعه به سعادتمند گفته بوده که فیش واریزی جعلی است و سعادتمند روز یکشنبه از فردی که پول را ریخته بوده تشکر کرده است.

 

این مسأله ای است که ابعاد این موضوع را بسیار عجیب و پیچیده می کند و اینکه سعادتمند چطور به این نتیجه رسیده که پول به حساب دیاباته و میلیچ واریز شده موضوعی است که احتمالا خودش می تواند در مورد آن صحبت کند.

 

سعادتمند: افرادی را که منصوب کردم، بدون دلیل برکنار نمی‌کنم

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با دانشجو اظهار داشت: طبق ماده ۴۲ اساسنامه باشگاه؛ نصب و عزل کارکنان، معاونان و مشاوران بر عهده مدیرعامل است. به همین جهت بنده افرادی را که تاکنون منصوب کرده‌ام حتما شناختی از آن‌ها داشته‌ام و بدون دلیل موجه آن‌ها را برکنار نمی‌کنم؛ انسان‌ها کرامت دارند که من برای این موضوع ارزش قائلم.

 

سعادتمند در ادامه تصریح کرد: روز دوشنبه هفته جاری مورخ ۱۵ اردیبهشت که دوران حضورم در باشگاه استقلال یک ماه می‌شود، از طریق رسانه رسمی باشگاه گزارش عملکرد یک ماهه‌ام را به صورت تصویری به هواداران ارائه خواهم داد.

 

مدیرعامل استقلال در پایان و در واکنش به اجاره ۵ ساله تلویزیون باشگاه استقلال به پسر اسماعیل خلیل‌زاده گفت: هنوز فرصت ورود به این مسئله را پیدا نکرده‌ام، اما یکی از برنامه‌های بنده بررسی این پرونده خواهد بود. 

 

واکنش علی پروین به شایعه حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس

مهر نوشت: علی پروین در واکنش به مصاحبه منتشر شده وی درباره حضور در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نکرده‌ام. من هیچ گفت‌وگویی در خصوص آمدن یا نیامدن به هیئت مدیره پرسپولیس نکرده‌ام که بخواهم آن را تکذیب کنم.

 

گفتنی است در روز‌های گذشته خبر‌هایی از عضویت علی پروین و محمد دادکان در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------