آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

میلیچ استقلال را تهدید به فسخ قرارداد و شکایت به فیفا کرد/ هشدار و ضرب‌الاجل وکیل دیاباته



اخبار,اخبار ورزشی,میلیچ
مدیر برنامه‌های مدافع کروات آبی‌پوشان تهرانی، به مدیران باشگاه استقلال هشدار داد در صورتی که به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل نکنند، از آنها به فیفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، بدقولی‌های باشگاه استقلال در پرداخت دستمزدهای معوقه بازیکنان خارجی این تیم، مدیر برنامه‌های این بازیکنان را دست به کار کرده و حالا پس از مدیر برنامه‌های شیخ دیاباته، این بار مدیر برنامه‌های هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال تهدید کرده در صورتی که این باشگاه به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل نکند، شکایت به فیفا را در پیش خواهد گرفت.

 

در این نامه آمده است:

«عطف به ایمیلی که باشگاه در تاریخ 14 مارس 2020 (24 اسفند 98) ارسال کرده‌ بود که در آن باشگاه اعلام کرده موفق به پرداخت دستمزد میلیچ نشده است و او را با ادعاهای دروغین برای بازگشت به تهران و شرکت در تمرینات فراخوانده، این در حالی است که باشگاه به تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی اطلاع داده بود که تمامی جلسات تمرین به دلیل شیوه ویروس کرونا لغو شده است. در این ارتباط میلیچ باید شفاف‌سازی کند که باشگاه در این اوقات دشوار که نیمی از جهان درگیر مبارزه با همه‌گیری ویروس کروناست، بدیهی است در تلاش است تا پرونده‌ای را علیه او ایجاد کند تا دلیل عدم پرداخت دستمزد به این بازیکن را توجیه کند که این رفتار باشگاه غیرقابل قبول است. با توجه به موارد ذکر شده، میلیچ مجدداً اعلام می‌کند که باشگاه به درستی در مورد جزئیات حساب بانکی او از طریق ایمیلی که در تاریخ 19 آگوست 2019 (28 مرداد 98) برای آنها ارسال کرده، مطلع شده است، حسابی که باشگا قبلاً مبلغ مندرج در ماده 3.2 قرارداد کاری مربوطه را به آن واریز کرده بود.

 

از آنجایی که میلیچ اذعان می‌کند که این باشگاه دائماً و به طور مداوم با بی‌اعتمادی عمل می‌کند تا در حد امکان در پرداخت حقوق‌های معوقه  تأخیر بیندازد، این بازیکن با احترام دوباره از باشگاه می‌خواهد؛ تا مجموع پاداش‌هایی را که قبلاً در این فصل به این بازیکن پرداخت کرده بود را جمع‌بندی و مدارک قبلی را به وی ارائه دهد؛ همچنین مبلغ 4500 یورو که وی بابت هزینه‌هایی که برای ترک ایران متحمل شده، پرداخت کند؛ در کنار این دستمزد ماه ژوئن 2020 میلیچ که 12 هزار دلار است، پرداخت کند؛ همچنین دستمزد ماه فوریه او نیز که 12 هزار یورو است، پرداخت شود. همه این موارد در نامه پیش‌فرض به تاریخ 11 مارس 2019 (20 اسفند 97) و در ضرب‌الاجلی که از طریق نامه مدنظر برای باشگاه تعیین شده، درخواست شده بود.

 

در صورتی که باشگاه نتواند در ضرب‌الاجل تعیین شده درخواست‌های فوق‌ را عملی کند، سپس میلیچ این حق را دارد که قراردادش را به صورت یکجانبه با باشگاه فسخ کند و از باشگاه استقلال به شورای حل اختلاف فیفا شکایت کند و بازیکن طبق قوانین فیفا درخواست مزایای قراردادی و جبران خسارت و همچنین درخواست اجرای تحریم ورزشی در نتیجه نقض مکرر مفاد قرارداد از سوی باشگاه کند».

 

اخبار,اخبار ورزشی,میلیچ
اخبار,اخبار ورزشی,میلیچ

 

 

***

 

هشدار و ضرب‌الاجل وکیل دیاباته به باشگاه استقلال

شیخ دیاباته که از زمان پیوستنش به استقلال در تابستان گذشته، عملکرد خوبی در این تیم داشته و در 14 بازی 11 گل به ثمر رسانده، یکی از بازیکنان خارجی این تیم است که پرداخت دستمزدش به تعویق افتاده که این موضوع با واکنش وکیل این بازیکن همراه شده است.

 

وکیل مهاجم 32 ساله آبی‌پوشان تهرانی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد: «رئیس عزیز باشگاه استقلال، لطفاً به پیوست زیر درباره اخطار رسمی مربوط به عدم پرداخت دستمزد بازیکن‌تان، شیخ دیاباته توجه کنید.

 

از شما خواهش می‌کنم تا تاریخ 15 مِی 2020 (26 اردیبهشت) یا پیش از آن اقدام به پرداخت مبلغ 230 هزار دلار کنید، در غیر اینصورت ما مجبور به تماس با فیفا به منظور فسخ قرارداد این بازیکن خواهیم شد.

 

همچنین باید توجه داشته باشید که باید مبلغ 25 هزار دلار نیز به مدیر برنامه این بازیکن پرداخت کنید که طبق توافقنامه‌ای که قبلاً برای‌تان ارسال شده است، باید به حساب بانکی آقای شیخ دیاباته منتقل کنید.

 

شما اطلاعات مربوط به حساب بانکی آقای شیخ دیاباته را در ضمیمه همین نامه می‌بینید».

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------