آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

خبر تلخ برای فرمول یک؛ فراری می‌رود؟



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات فرمول یک
رئیس تیم فراری ایتالیا تهدید به ترک رقابت‌های فرمول یک کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه گاردین انگلیس، ماتیا بینوتو با انتقاد از چشم‌انداز کاهش بیشتر بودجه فرمول یک تا سقف ۱۳۰ میلیون دلار بر خلاف توافق قبلی ماه ژوئن که ۱۴۵ میلیون دلار تعیین شده بود، گفت: این هدف فقط با قربانی کردن نیرو‌های انسانی حاصل می‌شود. اگر این روند بخواهد همچنان داشته باشد دیگر به هر قیمتی در پی حضور در رقابت‌های فرمول یک نخواهیم بود.

 

فراری ایتالیا از سال‌های نخستین آغاز فرمول یک در ۱۹۵۴ میلادی تاکنون در رقابت‌ها حضور داشته، اما اکنون احساس می‌شود این تیم با تداوم کاهش بودجه‌ای تصمیم تلخی را خواهد گرفت.

 

رئیس تیم فراری ایتالیا ادامه داد: تیم‌های مختلفی در فرمول یک داریم که تحت قوانین خاص کشور‌های خود رقابت می‌دهند؛ بنابراین روش کاهش خطی بودجه فرمول یک روشن‌کننده تغییر‌های ساختاری نخواهد بود. به خوبی می‌دانیم جهان و فرمول یک این روز‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا دوره سختی را سپری می‌کنند. با این وجود تصمیم اورژانسی کاهش بودجه‌ای واکنش مناسبی نیست و می‌تواند پیامد‌های نامشخصی داشته باشد. اگر بخواهیم هزینه‌های تیم‌های فرمول یک را بیش از اندازه محدود کنیم، شاید سطح کیفی رقابت‌ها هم کاهش یابد.

 

بینوتو در خاتمه گفت: وظیفه اخلاقی تیم فراری ایتالیا مراقبت از پرسنل خود است و می‌خواهیم مانع از دست رفتن شغل‌های بسیاری شویم. نباید فراموش کنیم که شرکت‌ها نقش بزرگی در ساختار اجتماعی دارند و فقط برای کسب درآمد به وجود نیامده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------