اعلام پایان مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل کرونا



اخبار,اخبار ورزشی,پایان مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل کرونا
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تمامی مسابقات فوتبال استان پایان یافته اعلام می شود و از امروز تیم ها خود را برای فصل آینده اعلام کنند.

عباس تیموری در گفتگو با فارس، در مورد برگزاری مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد تا آ خر اردیبهشت ماه امکان برگزاری مسابقه های ورزشی نیست و از سویی دیگر ماه مبارک رمضان هم فرا می رسد، تمامی مسابقات این فصل استان تهران را پایان یافته اعلام می شود.

 

وی افزود: در خرداد ماه هم بازیکنان تیم های پایه درگیر امتحانات پایان سال می شوند و از سویی دیگر قراردادهایشان با باشگاه ها به پایان می رسد به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مسابقات در تمامی رده ها و حتی بزرگسالان پایان یافته تلقی شود.

 

دبیر هیات فوتبال استان تهران در مورد اینکه وضعیت مسابقات فوتبال در رده بزرگسالان و تعیین قهرمان و تیم های سقوط کننده گفت: در رده بزرگسالان فقط یک هفته دیگر از مسابقات ما باقی مانده بود و به همین دلیل هم دو تیم اول جدول را به لیگ دسته سوم کشوری معرفی می کنیم که تیم های داماش و شاهین هستند. دو تیم هم در انتهای جدول سقوط می دهیم. البته تیم هایی که حتی بخت اندکی روی کاغذ برای بقا داشتند را سقوط ندادیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------