دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا: به دلایل تجاری لیگ قهرمانان باید تمام شود



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا
​دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا، معتقد است رقابت های قهرمانان و ای اف سی کاپ در همین سال میلادی به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، داتو ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز اطمینان کرد که رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ پس از اتمام دردسرهای مربوط به ویروس کرونا، از سر گرفته خواهد شد. 

 

او در این باره گفت: چیزی که تاکنون مشخص است این است که این بازی ها تا پایان ماه ژوئن(اواسط تیرماه) تعطیل است اما تاریخ های جدید برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ممکن است تا پایان ماه آوریل (اواسط اردیبهشت) مشخص شود. رقابت های مورد نظر قطعا امسال به پایان می رسد و برای این کار هم زمان کافی داریم. 

 

او ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای اخیر تصمیم گرفت تا تعلیق رقابت های خود را که در ماه های مه و ژوئن تعیین شده است تمدید کند و توضیح داد: "پس از اقدامات پیشگیرانه و ممنوعیت های مسافرتی که توسط چندین دولت اعمال شده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت زمان برگزاری همه مسابقات خود را که در مه و ژوئن تعیین شده بود را تا اطلاع بعدی به تعویق بیندازد.

 

ویندسور جان در ادامه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری جلسات اضطراری در دهلی نو، دوحه، دبی و کوالالامپور، مسابقات خود را که پیش از این قرار بود در ماه های مارس و آوریل برگزار شود را هم به تعویق انداخت. 

 

او در پایان گفت: این کنفدراسیون البته همچنان علاقه مند است تا فدراسیون های مختلف به مشارکت و مشورت بپردازد و نظرات آنها را هم برای برگزاری رقابت های مختلف در سطح آسیا بشنود و همه گزینه های مشورت داده شده را بررسی کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلایل ورزشی و انجام تعهدات تجاری باید بازی های موردنظر را همین امسال به انجام برساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------