هشدار پلیس: منزل مکان مناسبی برای نگهداری ارز و طلا نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هشدار پلیس
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: بنابر دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا، اشیاء قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نیست.

 سرهنگ شهاب امینی با اشاره به احتمال افزایش سرقت در منازلی که اصول ایمنی و امنیتی در آنها رعایت نمی‌شود، در این رابطه اظهار کرد: بنابر دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا، اشیاء قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و هموطنان باید سپرده‌گذاری و صندوق امانات بانکها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

 

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: افزایش ضریب امنیتی درهای ورودی، پشت‌بام، بالکن و حیاط منازل در جلوگیری از سرقت نقش به سزایی داشته و به کارگیری تجهیزات هشداردهنده و دوربینهای مداربسته استاندارد همچنان مورد تأکید پلیس است.

 

این مقام انتظامی با رد شایعات مربوط به استفاده سارقان از دستگاه‌های فلزیاب، تصریح کرد: چنین دستگاه‌هایی به دلیل وجود انواع فلزات در منازل برای سارقان هیچ کاربردی ندارد.

 

وی از هموطنان خواست از همراه بردن زیورآلات، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک غیر ضرور در هنگام عزیمت به سفر خودداری کرده و منزل خود را به همسایگان یا آشنایان قابل اعتماد بسپارند.

 

تسنیم 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------