امروز ترافیک در تهران ۷۵ درصد افزایش داشت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ترافیک
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با بیان اینکه ۷۵ درصد افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم، گفت: از ابتدای صبح امروز بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین بوده و این وضعیت همچنان ادامه دارد. 

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار اظهار داشت: تقریبا مرکز شهر تهران با ترافیک بسیار سنگینی روبه رو بود و به اصطلاح برخی دوستان پارکینگ شده بود.

 

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا مقرر شد تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا اجرا نشود گفت: باتوجه به اینکه تقریبا به مرور مشاغل و ادارات به صورت یک سوم و دو سوم شروع به کار می کنند و همچنین برخی از مشاغل و صنوف کم خطر باز شدند، پیش بینی می کردیم میزان تردد ها در سطح شهر افزایش پیدا کند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: همکاران پلیس تا پاسی از شب فعالیت دارند و اگر قرار باشد ترددها به این شکل ادامه داشته باشد، برای مردم خسته کننده و بر صنوفی که باز شدند می تواند تاثیر گذار باشد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه ما با تمام توان در آماده باش هستیم تا بتوانیم تسهیلات لازم را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: نبود پارکینگ در محدوده مرکز شهر و همچنین به دلیل نبود جای پارک، شهروندان به صورت دوبله پارک می کنند و این مسئله بیشتر به ترافیک دامن می زند.

 

مهماندار با بیان اینکه شهروندان اگر قرار باشد بدین نحو وارد شوند مشکلات زیادی را خواهیم داشت، توصیه کرد: شهروندان صبر و تحمل بیشتری داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا مشکلات کمتری داشته باشیم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------