اصفهان در وضعیت هشدار جدی/ روزهای شلوغ پل‌های خواجو و سی و سه پل/ فوت زن باردار به دلیل ابتلا به کرونا



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,  اصفهان
مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سرعت رشد ابتلا به کرونا در اصفهان با تهران برابری می‌کند و این استان در وضعیت هشدار جدی قرار دارد. 

به گزارش ایلنا از اصفهان، آرش نجیمی با بیان اینکه به نظر می آید هنوز مردم شیوع بیماری کرونا را جدی نگرفته اند، افزود: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته از شلوغ ترین روزهای حضور مردم در کنار پل های خواجو و سی و سه پل اصفهان بود. 

 

وی با تاکید بر اینکه مردم بایستی مشارکت بیشتری در رعایت نکات و توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه داشته باشند، ادامه داد: روز سه شنبه کمی وضعیت در کلانشهر اصفهان بهتر بود، اما انتظار ما از مردم این است که در عالی ترین سطح، موضوع ماندن در خانه را رعایت کنند. 

 

 نجیمی در ارتباط با فوت زن باردار در اصفهان تصریح کرد: این زن که فرزند دیگری نیز داشت، 13 اسفندماه و در ماه سوم بارداری، به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان های کلانشهر اصفهان بستری و متاسفانه 26 اسفندماه جان باخت.

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,  اصفهان

وی همچنین از ابتلای 9 کودک زیر پنج سال در استان اصفهان به بیماری کرونا خبر داد. 

 

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به چهارشنبه سوری اظهار داشت: سه شنبه پایان سال زنگ خطری است که می تواند فاجعه ای بزرگ را به ارمغان آورد و گزارش ها نشان می دهد بازهم مردم بی توجه به شرایط این روزها، از منازل خارج و مراسم چهارشنبه سوری را برگزار کرده اند.

 

به گفته نجیمی این روزها بیش از هزار نفر از کادر درمانی استان مشغول خدمات رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا هستند و در شرایطی که بسیاری از پزشکان و پرستاران روزهای سخت و طاقت فرسایی را سپری می کنند، سرازیر شدن بیماران سوختگی چهارشنبه سوری به بیمارستان ها یک فاجعه است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------