ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,دوره متوسطه دوم
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی شیوه‌نامه طراحی جدید گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا را به ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها و مناطق آموزشی ابلاغ کرد. 

به گزارش مهر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی شیوه‌نامه اجرایی صدور گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم و اصلاح مشخصات در آن را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

 

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در راستای اجرای فعالیت ۵ با عنوان تنظیم و صدور گواهینامه‌های نظام جدید ۳-۳-۳-۳ ذیل برنامه طراحی سازوکارهای لازم برای اشاعه، کاربست و مستندسازی نتایج ارزشیابی نظام تربیت رسمی عمومی در زیر نظام پژوهش و ارزشیابی، گواهینامه جدیدی را با ضرایب امنیتی بالا طراحی کرده است که به تائید و تصویب شورای عالی آموزش‌وپرورش رسیده است.

 

گواهینامه‌های طراحی‌شده جدید دارای ضرایب امنیتی خاص نظیر "کاغذ واترمارک دارای آیتم‌های مرئی و نامرئی، قابل‌رؤیت با نور بنفش ماوراءبنفش، شماره سریال درج شده با جوهر سبز رایان و قابل‌رؤیت به‌وسیله نور ماوراءبنفش و همچنین درج عنوان وزارت آموزش‌وپرورش در گواهینامه باقابلیت نامرئی شدن به‌واسطه حرارت " است.

 

شایان ذکر است، در شیوه‌نامه ارسالی به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، جزییات کامل صدور گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه و فرایند اصلاح سوابق تحصیلی شرح داده‌شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------