تمام مقاطع تحصیلی مدارس یزد فردا تعطیل است/تعطیلی مدارس و ادارات آبادان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,تحصیلی مدارس
مدارس استان یزد در همه مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه ۱۷ دی ماه تعطیل اعلام شد.

 روابط عمومی آموزش و پرورش یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آنها مبنی بر حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی"، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان یزد فردا سه شنبه ۱۷ دی ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام می‌شود.»

 

علاوه بر مدارس، برخی دانشگاه‌های استان یزد هم در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای امتحانات فردا را در استان یزد لغو کرده تا دانشجویان بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

 

زمان امتحانات لغو شده در اطلاعیه‌های دانشگاه‌ها آمده و هر دانشگاه در روزی پس از پایان زمان رسمی امتحانات، امتحان‌های فردا را برگزار می‌کند.

 

تعداد بسیار زیادی از مردم یزد آمادگی خود را برای حضور در مراسم تشییع سردار سرافراز اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اعلام کرده و بسیاری افراد هم به این استان سفر کرده‌اند.

 

تعطیلی مدارس و ادارات آبادان در روز سه شنبه

خوزستان باتوجه به تشییع پیکر شهید ابومهدی المهندس در آبادان، مدارس نوبت صبح و ادارات این شهرستان فردا، ۱۷ دی ماه تعطیل اعلام شدند.

 

پیکر شهید ابومهدی المهندس، صبح فردا، سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان وارد این شهرستان می شود و پس از تشییع در آبادان و خرمشهر، از طریق مرز بین اللملی شلمچه برای خاکسپاری به کشور عراق منتقل خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، بر این اساس نیز مدارس نوبت صبح و ادارات شهرستان آبادان فردا، سه شنبه ۱۷ دی ماه تعطیل اعلام شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------