جعبه سیاه جنگنده میگ 29 هنوز پیدا نشده است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,جعبه سیاه جنگنده میگ
فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت: متاسفانه هنوز جعبه‌ی سیاه جنگنده‌ی میگ 29 به دلیل بوران و درجه‌ی بسیار پایین هوای محل حادثه، پیدا نشده است، به همین دلیل نیز هنوز علت اصلی حادثه مشخص نیست.

 سرتیپ خلبان سید جاوید هاشمی روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز،  ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سلیمانی مالک اشتر زمان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران نشان دادند که چقدر عاشق سردار و سربازی بودند که همواره تابع محض ولایت بود.

 

وی با با بیان این‌که پایگاه دوم شکاری تبریز دارای وظایف خاصی است، گفت: برخی از وظایف نیروهای هوایی ناگفتنی است، طی هفته‌های اخیر شاهد تشییع خلبان رحمانی بودیم، زمان جنگ بسیاری از خلبانان شهید را در گمنامی تشییع کردیم تا دشمن از این اقدام سوء استفاده نکرده و شاد نشود.

 

وی با بیان این‌که اورهال در تمامی کشورها انجام می‌شود، گفت: خلبان رحمانی در تست یکی از هواپیماهای اورهال شده، شهید شد، شهید رحمانی سه روز در آن منطقه پرواز کرده بود و شب قبلش نیز پرواز را انجام داده بود، او یکی از خلبانان با تجربه پایگاه محسوب می‌شد و استاد دانشجویان زیادی بود.

 

هاشمی گفت: طبق گفته‌ی شهید سردار سلیمانی، اگر نیروی هوایی نبود، برنامه‌ی شکست  داعش در سوریه به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت.

 

وی ادامه داد: شوخی نبود ما در مقابل کسانی قرار داشتیم که سربریدن و به آتش کشیدن  انسانها را برای خود افتخار می‌دانستند، تمامی نیروهای مسلح در مقابل این افراد ایستادگی کردند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به استقرار 15 هزار نفراز خانواده‌های نیروهای هوایی در پایگاه دوم شکاری و قرارگیری آن در ورودی شهر، گفت:  اگر مدیریت شهری تبریز در زمینه احیای فضای سبز به ما کمک کند می‌توانیم برخی امکانات فضای سبز را برای پرسنل و خانواده‌های نیروی هوایی ایجاد کنیم.

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان این‌که ما در کنار شما هستیم، گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز آماده همکاری برای احیای فضای سبز پایگاه دوم شکاری است.

 

سونیا اندیش در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات کارکنان حوزه خدمات،  افزود: اقدامات انجام شده در سطح شهر برای سهولت تردد شهروندان بسیار قابل تقدیر است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------