کاهش دما و وزش باد شدید اصفهان را دربر می‌گیرد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت:فردا در بیشتر مناطق استان با وزش باد نسبتاً شدید مواجه هستیم و دما 3 تا 6 درجه کاهش می‌یابد. 

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با  فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌ها بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار تا اوایل وقت فردا بر روی استان اصفهان است و بر این اساس امروز در بسیاری از مناطق استان شاهد بارش برف و باران به ویژه در مناطق غرب و جنوب و گاهی کاهش دید افقی و مه‌آلودگی در مناطق غرب و جنوب استان بودیم.

 

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با بیان این‌که این سامانه ناپایدار از روز یکشنبه از مناطق شرقی استان اصفهان خارج می‌شود، افزود: فردا در بیشتر مناطق استان با وزش باد نسبتاً شدید مواجه هستیم و دما 3 تا 6 درجه کاهش می‌یابد.

 

وی بیان کرد: سردترین نقطه استان بوئین‌میاندشت منفی 5 و گرم‌ترین هم خور و بیابانک با 14 درجه و اصفهان حداقل و حداکثر صفر و 5 پیش‌بینی می‌شود.

 

علی‌عسگریان با اشاره به بارش‌های 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های استان اصفهان عنوان کرد: فریدون‌شهر 9.2، خوانسار 7.2، بویین‌میاندشت 6.4، سمیرم 5.8، شهرضا 5.7، چادگان با 5.3، داران 5،  گلپایگان 4.7، دهاقان 3.7، نطنز 1.8 و میلی‌متر و میمه، مبارکه، زرین‌شهر، خور و بیابانک و چوپانان زیر یک میلی‌متر ثبت شده و بارش برف در چادگان 4، خوانسار و داران 7 و فریدون شهر 9 سانتی‌متر گزارش شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------