هواشناسی ایران 98/10/12| تهران اواخر شنبه برفی می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف کشور از بارش برف در تهران در اواخر وقت شنبه (۱۴ دی ماه) خبرداد.

به گزارش تسنیم، سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای با اشاره به بارش برف و باران نسبت به کولاک برف و ابگرفتگی معابر طی روز جمعه تا دوشنبه آینده در 23 استان هشدار داد.

 

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش باران و برف از جمعه در مناطق زیر آغاز می شود و تا دوشنبه ادامه دارد.لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید نتایج این باران و برف خواهد بود.

 

جمعه بعدازظهر 98/10/13 : جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، همدان، جنوب اردبیل، ارتفاعات تهران، قزوین و البرز.

 

شنبه 98/10/14: نیمه‌غربی سواحل دریای خزر،  تهران، قزوین، البرز، کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و نوار غربی اصفهان.

 

یکشنبه 98/10/15: کرمانشاه، کردستان، ایلام، جنوب آذربایجان غربی، خراسان رضوی و نیمه شمال خراسان جنوبی.

 

همچنین بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در مناطق زیر رگبار باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ از شنبه تا دوشنبه هفته آینده روی خواهد داد که موجب آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خواهد شد و سازمان هواشناسی با توصیه نسبت به احتیاط در تردد مناطق کوهستانی بر پرهیز از اتراق در اطراف رودخانه‌ها تأکید کرده است.

 

شنبه 98/10/14: خوزستان، فارس، شمال هرمزگان، بوشهر و نیمه غربی کرمان.

 

یکشنبه 98/10/15: جنوب فارس، شرق بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------