مدارس ابتدایی استان تهران فردا تعطیل است/ مدارس البرز و اراک هم تعطیل شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی کل استان تهران فردا (چهارشنبه ششم آذرماه) در دو نوبت صبح و عصر خبر داد. 

محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بررسی شاخص‌های آلایندگی هوا در استان تهران گفت: فردا کلیه مدارس در دو  نوبت صبح و عصر مقطع ابتدایی استان تهران، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

 

 مدارس البرز تعطیل شد

البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تعطیلی مدارس پنج شهرستان استان البرز به علت آلودگی هوا خبر داد.

 

علی درویش پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به افزایش غلظت ذرات آلاینده هوای استان البرز، جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی تشکیل و در این جلسه تصمیم بر این شد که روز چهارشنبه ششم آذر ماه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر استان به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا تعطیل شود.

 

مدارس اراک فردا تعطیل است

مرکزی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: به علت سکون هوا و پدیده وارونگی، فردا مدارس تمامی دوره های تحصیلی شهری و روستایی اراک در نوبت صبح تعطیل است.

 

مجید یوسفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اطلاع ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به علت سکون هوا و پدیده وارونگی مدارس تمامی دوره های تحصیلی شهری و روستایی اراک در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

 

وی افزود: با هماهنگی هایی که با اداره کل بهزیستی استان صورت گرفته مراکز آموزشی- توان بخشی روزانه بهزیستی هم در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------