افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران و کرج



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، با پایداری هوا در نیمه شمالی کشور تا پایان این هفته شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای کرج و تهران خواهیم بود. 

به گزارش سازمان هواشناسی، طبق اخطاریه این سازمان ویژه آلودگی هوا از امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه تا ظهر پنجشنبه این هفته شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای تهران و کرج خواهیم بود که موجب کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها در این شهرها می‌شود.

 

بنابراین توصیه می‌شود تا شهروندان به ویژه کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و فضاهای باز خودداری کنند و تمهیدات لازم توسط مسئولان شهری اندیشیده شود.

 

براساس اطلاعیه‌های هواشناسی در خصوص سکون هوا و انباشت آلودگی در کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران، مقرر شد تا تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران محدود شود و با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا در مبادی ورودی و خروجی و سایر نقاط شهر برخورد جدی و شدید صورت گیرد. متوقف کردن فعالیت‌های بدنی ورزشی خصوصا در محیط های باز از سوی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دبستان‌ها از دیگر موضوعات مورد تصویب در این جلسه بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------