ادامه رگبار و صاعقه در مناطق جنوبی کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز سه شنبه ( ۱۶ مهر) تا پنجشنبه ( ۱۸ مهر) رگبار باران، رعد و برق، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در مناطقی از جنوب کشور، ادامه دارد. 

فریبا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از امروز تا پنجشنبه به ویژه در بعدازظهرها در جنوب و شرق فارس، جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه دارد و امروز برای جنوب بوشهر و مناطقی از خلیج فارس رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است که احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن رودخانه‌های فصلی و وقوع صاعقه در ارتفاعات این مناطق وجود دارد.

 

وی اظهار داشت: چهارشنبه بعدازظهر سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و وزش بادهای شمالی خواهند داشت، پنجشنبه گستره بارش‌ها به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی می‌رسد، جمعه بر روی نوار شمالی کشور افزایش موقتی دما را خواهیم داشت و آسمان تقریبا صاف می‌شود اما مجددا شنبه و یکشنبه هفته آینده  عبور موج را در این مناطق داریم که نفوذ هوای خنک را در نوار شمالی کشور به همراه دارد که بارش باران خواهد داشت که این موج شمال غرب، بخش‌هایی از غرب و دامنه‌های البرز را هم فرا می‌گیرد.

 

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه افزایش سرعت وزش باد را در شرق کشور به ویژه منطقه زابل خواهیم داشت که می‌تواند پدیده گرد و خاک را به همراه داشته باشد.

 

آسمان تهران صاف 

گودرزی گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری و همراه با غبار محلی است. کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۷ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد، فردا بعدازظهر افزایش وزش باد را در تهران خواهیم داشت. 

 

وی اظهارداشت: زنجان با دمای ۵ درجه بالای صفر، ارومیه ۶، شهرکرد ۷ و  اهواز ۳۹ درجه بالای صفر و بوشهر ۳۶ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------