نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: مناطق مختلفی در خوزستان وجود دارد که آب و فاضلاب تلاقی دارد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,نماینده
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در برخی نقاط اهواز آب و فاضلاب آنقدر تلاقی دارد که نه تنها قابل شرب نیست بلکه برای استحمام و غسل هم کاربرد ندارد.

 به گزارش مهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه شنبه در مراسم تحویل ۱۱۰ منزل به مردم محروم و سیل زده عین دو اهواز در مسجد صاحب الزمان این منطقه اظهار کرد: در عالم هستی یک فرد بدون مشکل وجود ندارد، ما را برای سختی کشیدن به این دنیا آورده‌اند و در آیات قرآن نیز به سختی کشیدن انسان اشاره‌ شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دنیا سرای آرامش نیست و انسان برای سختی کشیدن آمده افزود: شاید می‌گویند که هیچ کجا منزل خود آدم نمی شود ولی منزل واقعی انسانها سرای آخرت است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: آب و فاضلاب به عنوان اولویت اول حل مشکلات خوزستان معرفی می شود چون از هر نقطه این استان بازدید داشتیم، این مشکل وجود داشته است.

 

موسوی فرد ادامه داد: در دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه ایشان فرمودند «بین مردم بروید، پیاده و همراه با مردم در دل آن ها باشید تا مشکلات مردم را بررسی و برای حل آنها تلاش کنید» بنابراین نباید فراموش شود که به اشکال مختلف کنار مردم باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان یادآور شد: در برخی نقاط آب و فاضلاب آنقدر تلاقی دارد که نه تنها قابل شرب نیست بلکه برای استحمام و غسل هم کاربرد ندارد؛ در عین حال برخی از اهالی مناطق مختلف اعلام کردند که در شبانه روز حتی یک ساعت از آب برخوردار نیستند.

 

موسوی فرد با انتقاد از اینکه سوءمدیریت در برخی دستگاه های خوزستان باعث به وجود آمدن این مشکلات شده اضافه کرد: مقام معظم رهبری پس از این دیدار به رئیس‌جمهور و وزیر کشور برای مشکل آب و فاضلاب استان خوزستان دستور رسیدگی فوری را دادند.

 

وی بیان کرد: همیشه از مناطق محروم مختلفی از جمله کوی سیاحی، سادات، مندلی و عین دو از جمله مناطق محروم بازدید شده ولی مسئولان استان برای رفع مشکلات آنها اعتباری نداشتند، برای همین در مرحله بعدی به دنبال تأمین منابع مالی در سطح ملی رفتم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: اینکه برخی ها فکر می‌کنند چون عرب هستند مشکل دارند قطعا فتنه های دشمنان است چون طی بازدید از مناطق مختلف استان به عینه دیدم که حتی مناطق مختلف بختیاری نیز مشکلات بسیاری دارند.

 

موسوی فرد افزود: نباید اجازه سوءاستفاده به دشمنان را بدهیم و در عین حال با اشتغالزایی در بخش های غیردولتی زمینه کاهش آمار بیکاری در استان خوزستان را فراهم کنیم.

 

وی در پایان گفت: بین هیچ قومیت ساکن در استان یا کشور تفاوتی قائل نیستیم چون همه شیعه هستیم و باید برای حل مشکلات استان با مشارکت عموم مردم تلاش کنیم.

 

به گزارش مهر، شامگاه شنبه ۱۱۰ واحد مسکونی منطقه محروم عین دو که از سیلاب آسیب دیده بودند، تعمیر و پس از نوسازی به اهالی منطقه تحویل داده شد؛ مراسم تحویل این واحدهای مسکونی در قالب جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در مسجد صاحب الزمان با حضور سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، حجت الاسلام عبداله دسمی تولیت حوزه علمیه بقیة اله تهران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------