کمک کنیم به ادامه زندگی جوان بیمار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جوان 25 ساله ساکن روستایی در شمال غرب کشورمان چند سال قبل بدلیل برق گرفتگی شدید از ناحیه هر دو دست دچار معلولیت و قطع عضو شده است.

 

این پسر جوان دارای خانواده ای پر جمعیت بوده که علاوه بر پدر و مادر پیر و مریض و ناتوان، باید از خواهر و برادر معلول خود نگهداری و تنها مایحتاج آنان را رفع و رجوع می کرد که متاسفانه بدلیل قطع دستانش نه تنها قادر به کار کردن نمی باشد باید هزینه درمان و جراحی دستان خود را نیز محیا کند.و محتاج کمک و یاری است.

 

عدم وجود هر دو دست این جوان مشکلات زیادی را برایش به وجود آورده است.

 

پزشک معالجشان در تهران گفته با عمل جراحی می شود که ضایعات دست ایشان را کمی درست کرد و نهایتاً برایشان دست مصنوعی (پروتز) تهیه کرد. زندگیشان خیلی بسختی می گذرد که با کمک همسایه ها و سازمان های اجتماعی مقداری از آن تامین و برای سایر هزینه ها و نیازها با مشکل بزرگی مواجه هستند.

 

حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 10 میلیون تهیه و در اختیار این پسر جوان  قرار دهیم.تا قسمتی از هزینه های عمل جراحی ایشان را تامین نماییم.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این جوان بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------