تخصص مهارتی پیش‌نیاز ترخیص سربازان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دارا بودن تخصص مهارتی پیش‌نیاز ترخیص سربازان از سال‌جاری است.

علیرضا حاتم‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این امر، تعداد سربازان دارای مهارت درکشور تا پایان سال به بیش از 200 هزار نفر افزایش یابد.

 

وی اضافه کرد: این در حالی است که آمار سربازان دارای مهارت در 2 سال گذشته کمتر از 30 هزار نفر بود.

 

وی با اشاره به همراهی وزارت کشور در راستای توسعه مهارت‌آموزی در استان‌های مختلف بیان کرد: در این راستا برای مهارت‌آموزی زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته و افرادی که در ندامتگاه‌ها هستند، اقدامات گسترده‌ای طرح‌ریزی شده که نتایج آن تا پایان سال اعلام می‌شود.

 

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از راه‌اندازی نهضت مهارت‌افزایی با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور خبر داد و اظهار کرد: صاحبان حوزه‌های کسب و کار، بنگاه‌های اقتصادی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی می‌توانند در این نهضت همکاری کنند.

 

حاتم زاده گفت: با اجرایی‌شدن این نهضت، فقر مهارتی موجود در بدنه اجرایی جامعه کار کمتر شده و روند مهارت‌افزایی جامعه کارگری به صورت جهشی افزایش می‌یابد.

 

سومین نشست ارزیابی برنامه‌های آموزشی ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌های منطقه 2 کشور با حضور مدیران کل و معاونان آموزشی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، اردبیل و کردستان به مدت 2 روز در ارومیه برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------