فراخوان کمک به جراحی دستان مهربان مادر جوان



اخبار,اخبار اجتماعی,دستان مهربان

 مادر 37 ساله دارای 2 فرزند 11 و 16 ساله ساکن یکی از محله های جنوبی تهران که از اواخر سال 97 بدلیل آرتورز در هر دو دست خانه نشین شده و نیاز به یاری و کمک دارد تا بتواند جراحی دستانش را انجام دهد.

این مادر جوان متاسفانه چندسالیست که از همسرشان بدلیل اعتیاد جدا شده و به تنهایی سرپرستی 2 فرزند محصل خود را برعهده دارد. ایشان مستاجر بوده و با کارکردن در شرکتهای خدماتی نظافت منازل مردم هزینه های زندگی را تامین می کرد .

در ضمن یکی از فرزندان این خانم جوان متاسفانه بیمار می باشد.

حال این مادر جوان برای تامین هزینه های مربوط به عمل جراحی دستان خود و پرداخت اجاره عقب افتاده منزلش به این موسسه مراجعه کرده و درخواست کمک و یاری نموده است.

حال بنا داریم با کمک و یاری شما عزیزان مبلغ 10 میلیون تومان تهیه و در اختیار این مادر جوان برای تامین قسمتی از هزینه ی عمل جراحی و هزینه های یومیه زندگیش قرار دهیم.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به این مادر زنج دیده نیازمند و آبرو دار، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------