سیلاب به ۱۰ شهرستان خراسان رضوی خسارت زد



اخبار,اخبار اجتماعی,سیل خراسان رضوی
بارشهای سیل آسای دیروز به بخش‌های کشاورزی، واحدهای مسکونی، تاسیسات برق، آب، مخابرات، جاده و معابر روستایی ۱۰ شهرستان خراسان رضوی خسارت زد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی روز سه شنبه با بیان این مطلب به ایرنا گفت: خسارات سیلاب بیشتر در شهرستانهای کلات، جغتای، جوین، قوچان، مه ولات، مشهد، طرقبه شاندیز، چناران، سبزوار و تربت حیدریه گزارش شده است.

 

حجتعلی شایانفر افزود: بارشهای رگباری باران در خراسان رضوی روز دوشنبه به وقوع پیوست و تا ظهر امروز سه شنبه بر شدت آنها افزوده شد که این بارشها همراه با توفان و بارش تگرگ سبب سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها و آبگرفتگی منازل شده است.

 

وی اضافه کرد: بر اثر این بارشها تاسیسات آب رسانی و شبکه توزیع در هشت روستای شهرستان کلات از جمله چنار، چرم کهنه، ارچنگان، قلعه نو، سررود و چرم نو باعث قطعی آب شد که مشکل ۶ روستا از این تعداد تاکنون رفع شده و یا طی امروز برطرف می شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارشهای سیل آسا سبب قطع  ۱۸ راه روستایی در شهرستانهای کلات و خوشاب شده است که تاکنون ۱۴ راه روستایی بازگشایی شده است.

 

شایانفر افزود: چهار راه روستایی "سنگ دیوار،لایین کهنه، چهار راه و خاکستر در شهرستان کلات هنوز مسدود است که به محض فروکش کردن سیلاب بازگشایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به غیر از این چهار راه روستایی تمام مسیرهای اصلی و فرعی خراسان رضوی باز است و هیچ گونه تلفات جانی هم گزارش نشده است.

 

طبق پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارشهای رگباری باران با شدت و ضعف تا پایان هفته  ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------